گروه صنعتی آریا

شلنگ فن کویل و پکیج, شیر پکیج, لرزه گیر لاستیکی

تفاوت شلنگ های شیلان با شلنگ های تقلبی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

استفاده از محصولات غیراصل و بی کیفیت در تاسیسات میتواند ریسک بروز خرابی و خسارت در پروژه را افزایش دهد.
به کار نبردن متریال مناسب در محصولات ، نداشتن مقاومت دمایی و فشار مناسب باعث ایجاد نشتی و یا ترکیدگی های پنهان و نهان در ساختمان گردیده که این امر علاوه بر ایجاد خسارات مختلف باعث هدر رفتن زمان و هزینه جهت جبران آن میگردد.
محصولات شیلان با داشتن انواع استانداردهای داخلی و خارجی معتبر و روز جهان، تضمین کننده کیفیت و امنیت پروژه های شما میباشد.
برخی از تفاوت های محصولات شیلان با محصولات تقلبی و بی کیفیت :
اتصالات ساخته شده در شلنگ های شیلان از برنج با آبکاری نیکل میباشد و دیواره های اتصال دارای ضخامت و استحکام بالا میباشد.
در مقابل متریال به کار رفته در اتصال شلنگ های تقلبی از برنج با سرب بالاست و همچنین ضخامت و استحکام کمتری در برابر گشتاور بستن برخوردار است.
قطعه داخلی شلنگ های شیلان از برنج مرغوب با واشر EPDM میباشد در حالیکه در اکثر شلنگ های تقلبی از برنج نامرغوب استفاده میشود.
روکش شلنگ های شیلان از الیاف بافته شده ضد زنگ استیل، ضد مغناطیس و رسوب میباشد و به راحتی با یک آهن ربا قابل تشخیص میباشد.
شلنگ های تقلبی از الیاف بافته شده با آلومینیوم، گالوانیزه و گاهاً استیل ضعیف ساخته شده اند که در برابر تنش های کششی و خورندگی مقاومت بسیار کمی دارند.
مهم ترین قطعه به کار رفته در شلنگ ها تیوب داخلی آن است، که در شلنگ های تقلبی از جنس لاستیک نا خالص به همراه سرب و آرسنیک میباشد که عاملی سرطان زا با بوی تنداست و همچنین مستعد رسوب گذاری و پرورش انواع قارچ ها و باکتری هاست.‌
تیوب داخلی به کار رفته در محصولات شیلان از جنس غیرقابل ترکیب، بدون رسوب گذاری، ضد باکتری و مقاوم در برابر تغییرات جوی میباشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه صنعتی آریا

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

شلنگ فن کویل و پکیج، شیر پکیج، لرزه گیر لاستیکی ، لرزه گیر آکاردئونی، شیرفلکه چدنی ، شیرخودکار چدنی ، صافی چدنی ، شیرسوزنی چدنی، شیرخودکار برنجی، صافی برنجی، فلنچ جوشی، شیر فلکه برنجی ، فلنچ پمپ، شیرآلات و لوله اتصالات، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، لوازم بهداشتی ساختمان

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 روز پیش