صنایع فلزی آریا تولید کننده درب آکاردئونی و حفاظ پنجره

درب آکاردئونی, حفاظ پنجره, حفاظ شاخ گوزنی

بهترین حفاظ درب آپارتمان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بهترین حفاظ درب آپارتمان برای ایجاد امنیت و حفظ زیبایی درب ورودی درب آکاردئونی آهنی است

درب آکاردئونی چیست و یک درب آکاردئونی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

در مقوله سرقت، همیشه پیشگیری و حفظ جوانب احتیاط لازم است. چراکه در صورت بروز حادثه، احتمالاً یا غیرقابل جبران خواهد بود، و یا اینکه جبران آن بسیار سخت است. امروزه از سویی با افزایش شهرنشینی، گسترش آپارتمان ها و زندگی در آن‌ها را شاهد هستیم. اهالی یک منطقه و محله دیگر مانند سابق یکدیگر را نمی شناسند و همین امر نرخ سرقت ها را هم افزایش داده است. از سوی دیگر، غلیرغم ظهور و وجود تکنولوژی ها و ابزار امنیتی مختلف، همچنان روش‌های سنتی تر مرسوم هستند و کارایی خود را هم کماکان حفظ کرده اند. یکی از دلایل این امر را می توان تفاوت نرخ قیمت ابزار حفاظتی سنتی‌تر و تکنولوژی‌های روز و مدرن دانست. درب آکاردئونی یکی از متداول ترین ابزار حفاظت است که می تواند یک لایه اضافه امنیتی به درب ورودی منزل، پارکینگ، مغازه، کارگاه یا ... شما اضافه کند.

حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان که به صورت خلاصه آن را درب آکاردئونی هم می نامند، نوعی حفاظ آهنی امنیتی هستند معمولاً جلوی درب های ورودی نصب می‌شوند تا به امنیت آن‌ها کمک کنند. خیلی ها این درب ها را با نام درب ضد سرقت می شناسند. دلیل این نامگذاری هم احتمالاً همانطور که حدس زده باشید، الهام گرفته شده از ساز آکاردئون است و به ویژگی کشویی و کرکره‌ای بودن آن ها اشاره دارد. همین ویژگی تاشو بودن در واقع یکی از نقاط قوت این درب ها، یعنی اشغال فضایی بسیار کم هم است. این امر به خصوص در زمان بسته بودن این درب ها مشهود است که کاملا فشرده می شوند و فضایی چند برابر کمتر از اندازه‌ی واقعی خود در زمان باز خودن را اشغال می‌کنند. بنابراین، اگر مشکل محدودیت فضا دارید، و یا اینکه راه پله ی کوچکی دارید،‌ حفاظ آکاردئونی درب آپارتمان بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

علاوه بر مزیت فوق، این نکته را هم می‌توان اشاره کرد که در ساخت درب های آکاردئونی از چند ردیف قوطی فلزی استفاده می شود و به صورت فلز یکپارچه نیستند. بنابراین، این درب ها در مقایسه با درب های یک‌تکه فلزی وزن کمتری هم دارند و از آنجایی که بخش اعظم قیمت این درب ها مربوط به وزن فلز و آهن آن است، طبعاً قیمت حفاظ درب آکاردئونی کمتر خواهد بود.

در طی سال های اخیر شاهد افزایش استفاده از درب های ضد سرقت هستیم. بحث پیرامون درب های ضد سرقت در حوصله این متن نیست. ولی نکته‌ی درخور توجه در مورد افرادی است که همچنان از درب های قدیمی و یا چوبی استفاده می‌کنند و قصد دارند به امنیت محیط مسکونی و یا تجاری خود بیفزایند. در این شرایط تعویض تمام درب نه تنها هزینه ی بیشتری به همراه دارد، بلکه سختی بیشتری هم دارد. چراکه اگر بخواهید از درب های ضد سرقت استفاده کنید، نیاز به چهارچوب مخصوص و جدید دارید که این کار زحمت و هزینه اضافه برای شما به همراه دارد. در این شرایط می توانید از درب های آکاردئونی به عنوان یک لایه مطمئن و ایمن استفاده کنید.

نکته ی قابل توجه و تذکر دیگر در این مورد است که بر خلاف تصور عموم که حفاظ های ضد سرقت آکاردئونی را مخصوص و محدود به درب های منزل و آپارتمان می‌دانند، این حفاظ ها می توانند در مکان های مختلف به کار گرفته شوند. برای مثال، می توانید از آن ها عنوان درب گاراژ، درب پارکینگ، درب مغازه و ... هم استفاده کنید و دیگر نگران تامین امنیت آنجا نباشید. در صورت تمایل می تواند، از پروفیل های ضخیم تری استفاده کنید و امنیت آن را حتی بیش از پیش کنید.

در هنگام سفارش و یا تحویل گرفتن درب های آکاردئونی، بهتر است به جنس آهن به کار رفته، تعداد لوزی‌های به کار رفته، نوع، طراحی و جنس دستگیره،‌ جنس بلبرینگ های زیر درب و نرم و روان بودن آن‌ها، رنگ درب و جنس رنگ به کار رفته توجه کنید. علاوه بر این، دقت کنید که بعضی از این درب ها فقط دارای یک قفل هستد و برخی دارای دو قفل. درب های دارای دو قفل معمولاً دارای یک قفل روکار و یک قفل توکار هستند که همین امر به امنیت این درب ها اضافه می کند. بنابراین همیشه سعی کنید این نوع از درب های دو قفله را تهیه کنید،‌ چرا که شاید بتوان آن‌ها را بهترین حفاظ درب آپارتمان دانستند. در صورتی که بنا به هردلیلی امکان نصب دو قفل را نداشتید، توجه داشته باشید که درب های دارای قفل‌های توکار امنیت بیشتری دارند.

تلفن تماس برای سفارش و خرید حفاظ اکاردئونی آهنی در تهران و کرج

09126215957

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

صنایع فلزی آریا تولید کننده درب آکاردئونی و حفاظ پنجره

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، صادر کننده

خدمات/محصولات

درب آکاردئونی، حفاظ پنجره، حفاظ شاخ گوزنی، نرده روی دیوار، حفاظ روی دیوار، نرده حفاظ ساختمان، درب آهنی، حفاظ بالکن و تراس، حفاظ بوته خاری

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات