گروه صنایع درب آرسان

درب ضد سرقت استیل, درب ضد سرقت MDF, درب ورودی لابی ساختمان (استنلس استیل)

طریقه نصب دربهای ضدسرقت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

برای نصب دربهای ضدسرقت، بایستی ابتدا یک چارچوب انتظار در محل درب نصب گردیده، سپس چارچوب اصلی درب ضدسرقت روی این چارچوب نصب شود.

توصیه می شود برای ساخت چارچوب انتظار از پروفیل 40*100mm استفاده شود تا چارچوب از مقاومت مناسبی برای نگهداشتن دربها واتصال آنها به دیوارهای پارتیشنی همراه باشد و همچنین باعث شود تا فضای پشت چارچوب انتظار حتی المقدور پوشانده شده و دیگر نیازی به پر کردن آن توسط گچ نباشد.

 

نصب چارچوب انتظار در دیوارهای پارتیشنی:

برای نصب چارچوب به نکات زیر توجه فرمایید:

  1. قبل از نصب ابعاد با دقت اندازه گیری شود و چارچوب انتظار با ضد زنگ عایق شود.
  2. بعد از اطمینان از صحت اندازه های چارچوب انتظار، توصیه می شود تا اندازه قطر فریم کنترل شود تا از عدم دویدگی و پیچیدگی فریم اطمینان حاصل شود.
  3. چارچوب انتظار به صورت کامل ، شاقول و تراز در محل نصب شود.
  4. درمرحله نصب چارچوب انتظار دقت شود، تا در ادامه مراحل بنایی از حرکت احتمالی آن جلوگیری بعمل آید.
  5. چارچوب انتظار به گونه ای نصب شود تا سطح بالائی پاخور فریم با سطح کف نهائی دستگاه پله مماس بوده و در هیچ شرایطی پایین تریا بالاتر از آن نباشد.
  6. نصب چارچوب انتظار و نما کاری دیواره دستگاه پله می بایست به گونه ای صورت پذیرد که سطح پروفیلهای چارچوب انتظار از بیرون دستگاه پله نمایان بوده و در سنگ کاری و یا سرامیک کاری نبایستی که پوشانده گردد درصورتی که پروفیل از داخل می تواند به طور کامل پوشانده شود.
  7. بعد از اتمام گچ کاری و پایان رنگ کاری می توان اقدام به نصب درب ها نمود.

 

نصب دربهای ضد سرقت به طریق جوش دادن:

  1.  بعد از خارج کردن درب از بسته بندی ، قبل از اقدام برای نصب بهتر آن است که درب را باز نموده چند مرتبه اقدام به باز و بسته نمودن قفل و شب بند نموده و از عملکرد صحیح سیستم قفل اطمینان حاصل نمایید.
  2. درب را از قسمت پشت درب (قسمت بیرون واحد) وارد چار چوب انتظار نموده آن را کاملا تراز و شاقول قرار داده درب را چند مرتبه باز و بسته می نماییم تا از عملکرد مناسب درب اطمینان حاصل نماییم.سپس درب را از محل سورخهائی که در قسمت داخلی چارچوب می باشد با چند خال جوش به صورت موقت بعد از اطمینان مجدد از تراز و شاقول بودن فریم درب نصب می نماییم .
  3. بعد از نصب موقت اقدام به کنترل صحت از عملکرد درب نموده و بعد از اطمینان از عملکرد آن اقدام به جوش دادن کامل وصلهای اتصال در نظر گرفته شده در چارچوب درب به چارچوب انتظار مینماییم.

 

نصب دربهای ضد سرقت توسط رول بولت:

  1. می توان از رول بولت و بدون نیاز به جوش و چهار چوب انتظار برای نصب این درب ها اقدام نمود ولی باید توجه داشت که در صورتی می توان از این روش استفاده نمود که دیوار هایی که در را می خواهیم درون آن نصب نماییم می بایست مقاومت کافی و مناسب برای نصب توسط رول بولت را داشته باشد ازقبیل دیوارهای بتنی ، 35 سانتیمتری آجری و یا در صورت استفاده از سفال تیغه ای می بایست حد اقل 15 سانتیمتر از لبه داخلی فریم را با ملات ماسه سیمان آستر سازی و مقاومت سازی نمایید.
  2. برای نصب ابتدا بایست از تراز و شاغول بودن محل نصب و صاف بودن سطوح اطمینان حاصل نمود ، سپس درب را پس از خروج از بسته بندی در محل مورد نظر قرار داده آنرا چند مرتبه بازوبسته نموده تا از عملکرد صحیح قفل و لولا اطمینان حاصل شود.
  3. بعد از تراز نمودن اضلاع مختلف فریم آن را در محل خود تا انتهای عملیات نصب ثابت نموده و توسط دریل از محل سوراخ های تعبیه شده در چهار چوب اقدام به سوراخ کردن دیوار می نماییم.
  4. بعد از تکمیل سوراخ ها مجددا از تراز بودن چهار چوب اطمینان حاصل نموده و اقدام به وارد کردن رول بولت به حفره های ایجاد شده می نماییم ، بعد از ورود رول بولتها توسط یک پیچ گوشتی یا یک میله و چکش رول بولت ها را از انتها وارد سوراخ ها می نماییم و سپس توسط آچار های مخصوص اقدام به مستحکم نمودن پیچ های رول بولت ها می نماییم.
  5. توجه داشته باشید که پیچ ها به صورت تدریجی با یکدیگر و مرحله به مر حله محکم شود تا تداخل بین تعادل و تراز درب جلوگیری شود.

 

نکاتی در مورد نصب دربهای ضد سرقت:

  1. برای نصب حداقل به 2.5cm از سطح روی چارچوب انتظار نیاز داریم.
  2. از آنجایی که برای نصب دربها به حداقل 1 سانتیمتر بادخور نیاز هست بعد از نصب برای پوشاندن این درز می توانید از فوم های درزگیر استفاده نمایید ، و از پر نمودن این درزها با اندود گچ و یا بتن و یا ملات ماسه سیمان خودداری نمایید. از آنجا که عرض چارچوب دربها حداقل 11 سانتیمتر می باشد ، در صورت استفاده از پروفیل های 40*100 هم بسته به مدل درب حداقل 1 سانتیمتر فضای باز و اختلاف سطح در پشت ایجاد خواهد گردید که بهتر است که این فضا را با اندود گچ پر ننمایید ،لذا برای محو و پوشش این فضا از پروفیل هایMDF استفاده نمایید.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه صنایع درب آرسان

اصفهان

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

درب ضد سرقت استیل، درب ضد سرقت MDF، درب ورودی لابی ساختمان (استنلس استیل)، قفل و دستگیره درب ضد سرقت

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات