آرسین دکور | مجری دکوراسیون و ماکت سازی سریع سه بعدی

دکوراسیون داخلی و خارجی

دکوراسیون داخلی و خارجی

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی منازل،ادارات،فروشگاه ها،هتل ها و... با انواع المان ها و با انواع متریال های فوم و فایبرگلاس در گروه صنعتی آرسین دکور.

اطلاعات تامین کننده

آرسین دکور | مجری دکوراسیون و ماکت سازی سریع سه بعدی

تهران

تولید کننده، صادر کننده، خدمات

نمای بیرونی مهدکودک، ماکت تبلیغاتی، ماکت های تبلیغاتی، قالب گیری فایبرگلاس، برش یونولیت، ماکت سازی سه بعدی، یونولیت استیکر، ماکت بیلبورد تبلیغاتی، ماکت های حجمی، شرکت ماکت سازی، طراحی و ساخت ماکت، ماکت، تبلیغات حجمی، بیلبورد حجمی، ماکت حرفه ای، استند نمایشگاهی

مشخصات

قیمت
مناسب
طرح
بدون محدودیت
متریال
فوم،فایبرگلاس و...
ابعاد
بدون محدودیت

توضیحات خدمت

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی منازل،ادارات،فروشگاه ها،هتل ها و... با انواع المان ها اعم از انواع ستون و نیم ستون،انواع ابزار های دور پنجره،انواع گل سقفی و قرنیز،انواع کتیبه،انواع دیوارپوش های فایبرگلاس و... با انواع متریال های فوم و فایبرگلاس در گروه صنعتی آرسین دکور.

گروه صنعتی آرسین دکور با بهره مندی از دانش فنی و همچنین تجربه متخصصان خود  در این زمینه، آمادگی خود را جهت طراحی و اجرای پروژه های دکوراسیون داخلی و خارجی اعلام میدارد.

به کانال ما در تلگرام بپیوندید:

telegram.me/arsindecor

لینک های مرتبط و فایل ها

تماس با تامین کننده
ارسال پیام به شرکت

دریافت جدیدترین و مهمترین اخبار شرکت ما

اطلاعات تماس شما برای مقابله با هرزنامه در اینترنت منتشر نمی‌شود و تمامی پیامک‌ها از طریق پارس‌سنتر به سفارش اعضاء سایت برای شما ارسال می‌شود. اطلاعات ارسال شده به صورت پیامک، شامل آخرین محصولات و اطلاعات در مورد موضوع یا شرکت انتخاب شده می‌باشد.