مهرشید نیرو | فروش ترانسفورماتور و تجهیزات شبکه توزیع برق

نمایندگی فروش آریا ترانسفو, ترانسفورماتور, ترانسفورماتور روغنی

ترانسفورماتور قدرت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

ترانسفورماتورهای شیفت فاز

ترانسفورماتورهای افزاینده نیروگاهی

ترانسفورماتورهاي نيروگاهي از مهمترين تجهيزات شبكه ی تولید انرژي هستند. این ترانسفورماتورها، ولتاژ خروجي ژنراتور را به سطح ولتاژ بالاتر تبديل كرده و نقش منتقل كننده انرژي ژنراتور به خط انتقال قدرت را ايفا مي‌كنند. این شرکت بر اساس درخواست مشتري و همچنين با در نظر گرفتن محدوديت‌هاي حمل و نقل، قابليت توليد انواع ترانسفورماتور نيروگاهي برای نيروگاههای حرارتي، سيكل تركيبي، آبي، بادي و … بصورت سه‌فاز و يا تكفاز را دارا مي‌باشد.

درحال حاضر امکان تولید ترانسفورماتورهای نیروگاهی بصورت سه‌فاز تا سطح ولتاژ ۴۲۰ كيلو‌ولت و توان ۵۵۰ مگاولت‌آمپر و همچنین بصورت تكفاز تا سطح ولتاژ ۴۲۰ كيلو‌ولت و توان ۳۰۰ مگاولت‌آمپر وجود دارد.

ترانسفورماتورهای شبکه انتقال

ترانسفورماتورهای شبکه در پستهای انتقال و فوق توزیع مورد استفاده قرار می گیرند. این شرکت امکان ساخت انواع ترانسفورماتور و اتو ترانسفورماتور قدرت شبکه از توان ۲ تا ۵۵۰ مگا‌ولت‌آمپر و رديف ولتاژ تا ۴۲۰ كيلو‌ولت را دارا مي‌باشد.

اتوترانسفورماتورهاي قدرت عموما براي اتصال در شبكه های قدرت داراي سطوح ولتاژي مختلف، مانند ۴۰۰ کیلو ولت به ۲۳۰ کیلو ولت استفاده مي‌شوند. در صورتي كه سطوح ولتاژي دو شبکه نزديك به هم باشند، استفاده از اتوترانسفورماتور مقرون به صرفه تر از ترانسفورماتور با سيم‌پيچ مجزا خواهد بود و در توانهای یکسان ابعاد فیزیکی کوچکتری نسبت به ترانسفورماتورهای با سیم پیچ مجزا خواهند داشت. محاسبات شار نشتي در اکتیو پارت و تلفات با توجه به شرايط بارگيري مختلف ، تحلیل ولتاژ گذرا و میدان الکتریکی برای رسیدن به ساختار عایقی مطمئن و مطلوب و همچنین بررسی نیروهای الکترودینامیکی در شرایط اتصال کوتاه از پيچيدگي‌هاي خاص طراحي اتوترانسفورماتورها مي‌باشد.

ترانسفورماتورهای کمکی – زمین

در پست های انتقال، بمنظور تشخیص خطای تکفاز به زمین زمانیکه نقطه ستاره زمین شده وجود نداشته باشد از ترانسفورماتور زمین جهت ایجاد نقطه نوترال مجازی استفاده می شود. در حالت متقارن جریانی از ترانسفورماتور زمین عبور نمی­کند ولی در حالت اتصال کوتاه جریان خطا از آن عبور کرده و رله­هایی که در مسیر قرار دارند این جریان را تشخیص می دهند. گروه اتصال ترانسفورماتورهای زمین معمولا ZN است و در اکثر مواقع ترانسفورماتور زمین شامل سیم پیچی دیگری بمنظور تغذیه داخلی پست بوده که این مجموعه ترانسفورماتور کمکی-زمین نامیده می شود.

 

راکتورهای موازی

راكتورهاي موازي بهينه ­ترين و با صرفه‌ترين تجهيزاتي می­باشند كه براي کنترل ولتاژ،  جبرانسازي خاصيت خازني، کاهش اثر فرانتی  و توليد توان راكتيو خطوط انتقال ولتاژ بالا يا براي خطوط انتقال طولاني استفاده مي‌گردند. اتصال راكتورها به شبکه، روشی مناسب و کم هزينه‌ جهت بهبود پروفيل ولتاژ و جلوگيري از آسيب به تجهيزات خطوط انتقال مي‌باشد. در حال حاضر با وجود دانش مهندسي بروز و بکارگیری نرم‌افزارهاي مدرن، امکان طراحی و ساخت راكتورهاي موازي با  قدرت ۱۰۰ مگاوار و ولتاژ ۴۲۰ کیلوولت وجود دارد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مهرشید نیرو | فروش ترانسفورماتور و تجهیزات شبکه توزیع برق

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

نمایندگی فروش آریا ترانسفو، ترانسفورماتور، ترانسفورماتور روغنی، ترانسفورماتور قدرت، ترانسفورماتور فوق توزیع، ترانسفورماتور کوره ای، نماینده فروش آریا ترانسفو، پایه روشنایی، پایه روشنایی پارکی، پایه روشنایی معابر، تیر برق چدن نشکن، تیر چدنی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات