بازرگانی صبا نور جاده ابریشم

فرآورده های نفتی , معدنی , قطعات خطوط انتقال نیرو و نیروگاهها

سند مسکونی ،تامین بابت وثیقه بانک

1-مورد فروشی-یک برج مسکونی 13 طبقه در مشهدفروشی است که عکسهای برج مسکونی در فایل فوق گذاشته شده است و حدود 75 میلیارد تومان قیمت دارد،و فروشی است. 2-ارائه سند مسکونی جهت وثیقه بانکی برای وام ،ضمانتنامه ها یا پشتیبان هر موضوع خاصی برای حداقل پنج میلیارد تومان اعتبار با سفارش شما قابل تامین خواهد بود.

مشخصات

وثیقه بانکی :
قابل قبول برای ترهین در بانک
حد اقل کارشناسی :
برای مبلغ پنج میلیارد تومان

توضیحات خدمت

1-مورد فروشی-

-یک برج مسکونی 13 طبقه  در مشهدفروشی است که عکسهای برج مسکونی  در فایل فوق گذاشته شده است و حدود 75 میلیارد تومان قیمت دارد،و فروشی است.

2-تامین سند مسکونی بابت وثیقه بانک:

توضیح اینکه شما وقتی جهت اخذ وام  ،دریافت اعتبار با ضمانتنامه یا فاینانس به بانک مراجع می کنید؛بانک از شما  وثیقه قابل قبول میخواهد که ممکن است ، بانک اسناد ملکی شما را بدلیل تجاری بودن یا نداشتن برخی شرایط مرتبط ،جهت ترهین از شما  قبول نکند.

-جهت تامین وثیقه بانکی برای حداقل پنج میلیارد تومان ،صاحبان املاکی را که میخواهند،اسنادشان را به شما اجاره بدهند ،  را معرفی می کنیم .

-در این راستا شما نیز بابت پشتیبانی اسناد تحویلی به بانک ؛اسناد خودتان را که بانک به دلایل تجاری بودن و اداری بودن نمی پذیرد،را به عنوان پشتیبان همزمان با ترهین در اختیار صاحب آن اسناد اجاره ای قرار میدهید  تا بدین ترتیب موازنه  و مبادله اسناد صورت پذیرد .

- قطعا بابت این اسناد اجاره ای ،مبلغی را به عنوان اجاره از شما طلب خواهند کرد که آن هم به توافقات دو جانبه شما و مالکین اسناد اجاره ای  بستگی  خواهد داشت .شرایط به تناسب درخواستها در زمان انعقاد قرارداد طرفین اعلام خواهد شد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بازرگانی صبا نور جاده ابریشم

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فرآورده های نفتی ، معدنی ، قطعات خطوط انتقال نیرو و نیروگاهها، فولاد؛میلگرد،نبشی،ورق،تیرآهن، قراضه، طلا وسنگهای قیمتی ، سیمان ، انواع کود، Asan_tejarat@yahoo.com، http://parscenter.com/Asantejarat، صبانور جاده ابریشم، بازرگانی صبانور جاده ابریشم، خرید هیدروکربن، فروش هیدروکربن، سوخت، گاروئیل عراق

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات