بازرگانی صبا نور جاده ابریشم

فرآورده های نفتی , معدنی , قطعات خطوط انتقال نیرو و نیروگاهها

استریپ واستافینگ کالا،خدمات بندری و فورواردری راه آهن در گمرک بندر عباس و مشهد

989153167020+نرخ استافینگ کالا در بندر-گرما حدود 50 ،1-هزینه تخلیه گوگرد از واگن و حمل به انبار 14200تومان، 2-انبارداری، بارگیری به کانتینر و حمل به کشتی به ازاء هر کانتینر 395000تومان یا هر تن 17000تومان ،که البته اگر کامیونی بیارید به صرفه تر است،چون مرحله اول حذف میشود.-با واگن 31200تومان هر تن در میاد.-با کامیون 17000تومان هر تن در میاد.استریپ کالای وارداتی توافقی خواهد بود.

مشخصات

استریپ و استافینگ :
در اسکله شهید رجایی
تخلیه،دپو،بارگیری :
55000 تا 57000 ریال
خدمات تنی(پیمانکاری) :
9000 تا11000 ریال
کاهش هزینه انبارداری :
بدلیل سرعت ، دقت و قدرت پرسنل
مجموعه 200 هکتاری :
ظرفیت فعلی دپو 500000تن
ترخیص سریع کالا :
مخصوصا از بندر عباس (اسکله شهید رجایی)
اسکله شهید رجایی :
دروازه واردات وصادرات ایران و افغانستان
-هزینه ها توافقی است :
باتوجه به میزان کالاوتعدادتکرار

توضیحات خدمت

09153167020جهت به روز رسانی قیمت  تماس بگیرید

نرخ تخلیه از واگن ،انبارداری و بارگیری و استافین   کالا

 در بندر

سلام،مرحله 1-هزینه تخلیه کالا از واگن و حمل به انبار 14200تومان،مرحله 2-انبارداری، بارگیری به کانتینر و حمل به کشتی به ازاء هر کانتینر 395000تومان یا هر تن 19000تومان ،که البته اگر کامیونی بیارید به صرفه تر است،چون مرحله اول حذف میشود.

-با واگن 31200تومان هر تن در میاد.

-با کامیون 17000تومان هر تن در میاد.

تشریح انواع  گوگرداز جمله مزایای همکاری و استفاده از خدمات این بازرگانی:

1-سرعت ترخیص و سریع خارج شدن کالا ازگمرکات ،مخصوصا از بندر عباس (اسکله شهید رجایی) میباشد.

2- افزایش بهره وری و سود بیشتر(بدلیل سرعت ،دقت و قدرت پرسنل )ازمحل کاهش هزینه ها میشود.

گروه هند لینگ ،استافینگ و عملیاتی ما در بندر عباس (اسکله شهید رجایی) قریب به دو دهه کارگزار رسمی گمرگ ج. ا. ایران بوده و نیز عضویـت در اتـحادیه کارگــزاران رسمی گمرک استان هرمــزگان ، خــراسان و اتـاق بــازرگانی و همچنین انجام امور گمرکی بیش از 870 شرکت تولیدی، صنعتی و تجاری  اعضای اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن را طی این مدت افتخار خود می دانیم .

نرخنامه با احتساب هزینه های سال 1394 به شرح زیر میباشد :

ردیف

شرح خدمات

نرخ به ریال

1

الف-تخلیه از واگن و حمل به انبار ب-،دپو،بارگیری به کشتی بر اساس هرتن

142000 و 190000 ریال

2

خدمات تنی(پیمانکاری)
شامل (اظهارنامه گمرکی، آزمایشگاه ، درفت کشتی)

توافقی 

هزینه ها با توجه  به میزان کالا و تعداد تکرار بصورت توافقی تعیین میگردد.

ما تمــایـــل داریـم ازخدمات ما استفــاده نمایید  تا شما نیز سرعت ،دقت و توانمندی  پرسنل  تــفـاوت خدمات لجستیکی –
استریپ و استافینگ
را در جهت  افزایش بهره وری و سود بیشتر
احساس کنید .

-معرفی بندر شهید رجایی

مجتمع بندری شهید رجایی در محل تلاقی کریدور ترانزیتی شمال- جنوب ،مهمترین دروازه واردات و صادرات جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود. در استان هرمزگان با بیش از 2 هزار و 300 کیلومتر مرز دریایی،  واقع شده، به واسطه شقوق مختلف حمل و نقل و اتصال به شبکه بین المللی راه آهن، هوایی وجاده تاریخی ابریشم، با بیش از 80 بندر معروف جهان از طریق 35 خط برتر کانتینری دنیا تبادل کالا و مراوده بازرگانی دارد.با 2400 هکتار وسعت ، از ظرفیت پذیرش 70 میلیون تن کالا در سال برخوردار است و ظرفیت بهره مندی از 36 پست اسکله،  با در اختیار داشتن بزرگترین و پیشرفته ترین ترمینال کانتینری کشور، و پس از افتتاح فاز دوم طرح توسعه از ظرفیت 8/5 میلیون TEUکانتینر در سال برخوردار بوده و حجم گسترده ای از عملیات جابجایی کالای عمومی خصوصاً محصولات فولادی ، فله خشک ، فله مایع  و فرآورده های نفتی خام در این بندر انجام می شود.

 مجتمع بندری شهید رجایی دروازه  واردات وصادرات و تنظیم کننده نبض اقتصاد کشورایران و چند کشور از جمله افغانستان حرکت برای جهانی شدن و گرفتن سهم بیشت از حمل و نقل دریایی و تجارت بین المللی آغاز کرده و برای ایستادن در رتبه اول بنادر منطقه در افق چشم انداز 20 ساله کشور، برنامه های با هدف توسعه و افزایش کارایی و ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این بندر به اجرا درآمده که ماحصل آن جذب بیش از 9 هزار میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی دراین بندر بوده است.که در میان بنادر جهان به رتبه 44 دست یافته است.

 -نقطه آغاز این بندر، طرح توسعه و تکمیل حوضچه های دوم و سوم این مجتمع به منظور احداث اسکله های جدید با آبخور حدود 17 متر برای پهلو دهی شناورهای با ظرفیت 150 هزار تن بوده است.

-الحاق 2400 هکتاراز اراضی واقع در شمال بندر شهید رجایی و ارتقاء مساحت بندر به 4800 هکتار و فراهم شدن امکان ایجاد یک شهر لجستیک بندری برای بسط و توسعه صادرات مجدد و ارائه خدمات ارزش افزوده از مهمترین اقدامات در حال انجام
برای پیوستن این بندر به جمع بنادر نسل سوم جهان بوده  و با اجرای آن در آینده ای نزدیک،  منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجارین نقش را در شکوفایی اقتصادملی و توزیع کالا در منطقه  ایفا خواهد نمود.

 خدمات بندری ، استریپ و استافینگ :

1-خدمات بندری

تخلیه ،دپو و بارگیری در محوطه 200 هکتاری شامل مواد معدنی و فله و نهایتا خن کاری و درفت به داخل کشتی، اخذ مجوزهای لازم ، خدمات 24 ساعته و افزایش دائمی ارائه خدمات  از نظر حجمی ، ارزشی و وزنی. پیمانکاری از معدن تا عرشه با ظرفیت فعلی دپو 500000 تن با امکان افزایش ظرفیت( اسکله شهید رجایی منطقه ویژه اقتصادی مواد معدنی200 هکتاری) . لازم به ذکر است شما می توانید با عقد قرارداد با این مجموعه تا 50 روز از هزینه انبارداری در بندرعباس معاف گردید.

2-کارگزاری رسمی گمرک

این گروه مجاز به فعالیت ترخیص کالا در همه ی گمرکات کشور می باشد اما جهت ارائه خدمات تخصصی، فعالیت خود را متمرکز به گمرکات مشهد و بندر عباس نموده است.در ادامه روند پوشش گمرکات با حفظ توان تمرکز ، راه اندازی دفتر تهران جهت پوشش گمرک تهران و فرودگاه امام خمینی ، درسال 1393برنامه ریزی شده است. عضویت در اتحادیه کارگزاران رسمی گمرک استان هرمزگان و خراسان و همچنین اتاق بازرگانی.

3-فورواردری  راه آهن  ج.ا.ایران

دریافت مجوز حمل و نقل ریلی به نام شمس طوس بهاران مهر شرق  از سوی مجموعه گروه عطار به عنوان یک امکان بالفعل درخصوص حمل ریلی  کالاهای صادراتی،وارداتی و ترانزیتی درجهت ارائه خدماتی روان ، بهتر و برتر به مشتریان.

4-منابع انسانی :

بیش از 20 نفر به عنوان پرسنل در بخشهای مختلف با توجه به نوع تخصص به صورت سیستمی در واحدهای مدیریت ، مالی ، بازرگانی و بیمه مشغول به فعالیت هستند. همچنین تعداد 7 نفر از نیروهای فعال در گمرک مشهد نیز آماده خدمات رسانی در سطح بندر شهید رجای می باشند. دفتر بندرعباس نیز دارای 8پرسنل متخصص درواحد های مدیریت ، مالی  و ترخیص بوده که شامل 5 نیروی فعال در بخش  استافینگ گمرک می باشد.

-ضمنا شما برای شروع کار جهت دپو مواد معدنی در محل انبار  واقع در  اسکله شهید رجایی هر نوع خدمات مد نظرتان،یک تقاضا به ایمیلAsan_tejarat@yahoo.com  ارسال فرمائید و  با شماره 09153167020 در تماس باشید.

با تشکر

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بازرگانی صبا نور جاده ابریشم

مشهد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فرآورده های نفتی ، معدنی ، قطعات خطوط انتقال نیرو و نیروگاهها، فولاد؛میلگرد،نبشی،ورق،تیرآهن، قراضه، طلا وسنگهای قیمتی ، سیمان ، انواع کود، Asan_tejarat@yahoo.com، http://parscenter.com/Asantejarat، صبانور جاده ابریشم، بازرگانی صبانور جاده ابریشم، خرید هیدروکربن، فروش هیدروکربن، سوخت، گاروئیل عراق

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات