باربری و اتوبار اطلس بار پاسارگاد

اتوبار, باربری, حمل اثاثیه

حمل اثاثیه منزل در تهران با اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد

حمل اثاثیه منزل در تهران با ارائه ایده آل ترین خدمات باربری و اسباب کشی را میتوانید با ما در شرکت اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد با چندین سال تجربه درخشان در این زمینه تجربه نمایید. خدمات متمایز در زمینه های حمل اثاثیه منزل به ما کمک نموده است تا بتوانیم از برترین و معتبرترین برندها در زمینه اسباب کشی و حمل بار باشیم.

توضیحات خدمت

حمل اثاثیه منزل در تهران با اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد

حمل اثاثیه منزل در تهران با ارائه انواع خدمات تخصصی در زمینه های حمل بار و باربری از تخصص های ما در شرکت اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد می باشد.

حمل اثاثیه منزل توسط ما در اتوبار اطلس بار پاسارگاد در تمامی مناطق و نقاط تهران از شمال تهران ، جنوب تهران ، حمل بار در مرکز تهران و شرق و غرب تهران می باشد.

ارائه چنین خدمات گسترده ای توسط ما تنها با تکیه بر امکانات و حضور تعداد بسیار بالای نیروهای کارآزموده و خبره در زمینه های حمل بار می باشد.

برا اسباب کشی خود نیازی به صرف زمان و هزینه های گزاف نخواهید داشت بلکه تنها کافیست یکبار به ما در اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد اطمینان نمایید تا بتوانید طعم یک اسباب کشی شیرین و بی دغدغه را بچشید.

حمل اثاثیه منزل در تهران با اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد

حمل اثاثیه منزل خود را به ما بسپارید چراکه همکاران ما متخصص انجام این کار می باشند و می توانند کلیه وسایل را برای شما به راحتی جابجا نمایند.

برای حمل اثاثیه منزل شما در تهران کلیه وسایل شما بسته بندی می شوند و برای بسته بندی کلیه لوازم ما از متریال زیر استفاده می نماییم؛

وکیوم 100 متری شامل بابل رپ که قابلیت ضربه گیری دارد و همچتیت استرچ برای بسته بندی که می توانید از آسیب دیدن کلیه لوازم جلوگیری نماید

کارتن های 5 لایه با طراحی های اختصاصی و با جنس بسیار محکم برای بسته بندی تمامی وسایل در ابعاد کوچک و طبقه بندی نمدن آن ها

ساک رختخواب از دیگر وسایل و تجهیزات برای بسته بندی وسایل در حمل اثاثیه منزل در تهران توسط ما می باشد که می تواند کلیه رختخواب های شما را از کثیف شده محفوظ دارد.

رگال لباس نیز از نمونه مواردی است که برای بسته بندی لباس های شما در حمل اثاثیه منزل استفاده خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست همکاری تنها کافیست با ما در تماس باشید

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

باربری و اتوبار اطلس بار پاسارگاد

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اتوبار، باربری، حمل اثاثیه ، اسباب کشی، جابجایی اثاثیه منزل، ماشین مخصوص اسباب کشی، بسته بندی اسباب منزل، اثاث کشی در تهران ، بسته بندی وسایل برای اسباب کشی، حمل بار ارزان ، کارتن بسته بندی اسباب کشی، فروش لوازم بسته بندی اثاثیه، ارسال بار به شهرستان، اتوبار اقدسیه ، باربری غرب تهران، حمل بار بین شهری

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات