بیمه آسیا شرق تهران کد 26933 بهروز بختیاری

صدور بیمه نامه, مشاوره امور بیمه ای

بیمه بدنه اتومبیل

بیمه بدنه خودرو جزو بیمه‌هایی است که شما اجباری برای خرید آن ندارید.

توضیحات خدمت

بهترین بیمه بدنه خودرو کدام است؟

شرکت‌های بیمه‌ای مختلفی خدمات بیمه بدنه خودرو را ارائه می‌دهند؛ از قبیل شرکت بیمه دانا، ایران، البرز، بیمه پاسارگاد، پارسیان، آسیا، سامان و....

برای انتخاب بهترین بیمه بدنه در ابتدا باید به نیازها و اولویت‌های خود توجه کنید. در انتخاب بیمه بدنه قیمت برای شما اولویت دارد یا پوشش‌های کامل بیمه؟ پاسخگویی شرکت به خسارات چطور؟ پس برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشید، در ابتدا نیازهای خود را برای خرید بیمه بدنه بشناسید. البته ممکن است شرایط شرکت‌ها در خدمات بیمه بدنه با یکدیگر تفاوت‌هایی هم داشته باشد.

عوامل مهم در خرید بهترین بیمه بدنه برای خودرو

۱. پوشش‌های بیمه‌ای در انتخاب بهترین بیمه بدنه خودرو:

پوشش‌های اصلی بیمه بدنه شامل سرقت وسیله نقلیه، حوادث و تصادفات، آتش سوزی، واژگونی خودرو، موارد انفجار، سقوط و صاعقه است. البته پوشش‌های جانبی دیگری هم وجود دارند که دریافت هرکدام از آنها در بیمه بدنه مشمول پرداخت حق بیمه جداگانه‌ای می‌شود، مانند:

· به سرقت بردن قطعات خودرو

· شکستن شیشه

· پوشش حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و...

· خسارتِ پاشیده شدن مواد شیمیایی یا اسیدی بر خودرو

· پوشش نوسانات قیمت

· هزینه‌های رفت و آمد در زمان تعمیر خودرو

· پوشش خط و خش

· حذف فرانشیز.

اگر شما به دنبال خرید بهترین بیمه بدنه ماشین هستید باید به پوشش‌های بیمه‌ای توجه کنید. برای آگاهی از پوشش‌های بیمه‌ای نیازی به تحقیق و صرف زمان طولانی و گشت‌وگذار در نمایندگی‌ها نیست و فقط کافیست که با ما تماس بگیرید.

خرید اینترنتی بهترین بیمه بدنه خودرو

برای خرید بهترین بیمه بدنه خودرو، می‌توانید بهترین راهنمایی را با توجه به شرایط و نیازهای شما از بین تمامی شرکت‌های بیمه از ما بخواهید.

در سایت Basia.ir امکان مقایسه و خرید اینترنتی انواع بیمه نامه از جمله بیمه بدنه وجود دارد. یعنی شما می‌توانید با ورود اطلاعات خودروی خود در سایت ما، قیمت و شرایط بیمه بدنه را در شرکت‌های بیمه مختلف مشاهده و با هم مقایسه کنید، در صورت نیاز از کارشناسان ما مشاوره بگیرید و بهترین بیمه بدنه را انتخاب و خریداری کنید. پس از بازدید از خودروی شما، بیمه بدنه مورد نظرتان صادر و به آدرس شما به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بیمه آسیا شرق تهران کد 26933 بهروز بختیاری

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

صدور بیمه نامه، مشاوره امور بیمه ای

دسته‌بندی خدمات