فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

لیبل, ریبون, بارکد پرینتر

نگاهی اجمالی به تولید بارکد و ایران کد توسط لیبل پرینترها

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

با نگاهی به تولید انبوه محصولات با برندها و تنوع بالای آنها و استفاده از بارکد و ایران کد و شماره سریال کالا برای ردیابی و … نیاز است که روی محصولات برچسب مشخصات کالا و یاایران کد و بارکد الصاق کرد تا از نظر سیستمهای داخلی و بین المللی بتوان آن راشناسایی کرد .
تمام تولیدکنندگان و وارد کنندگان کالا میتوانند با استفاده از یک لیبل پرینتر برچسب مورد نیاز کالاهای خود را با یک سیستم ساده طراحی و چاپ کنند و دیگر نیازی به این نباشد که بخواهند روی بسته بندی کالا ( کارتن ، سلفون ،… ) مشخصات کالا را چاپ کنند، چون برای اینکار نیاز به چاپ در تیراز بالاست و خود هزینه بالایی را در بر دارد پس میتوان با استفاده از یک لیبل پرینتر برای هر محصول لیبل و بارکد جداگانه چاپ کرد و روی آن الصاق کرد.
با استفاده از یک لیبل پرینتر ( بارکد پرینتر ) میتوان طرحهای مختلفی را روی برچسب ها چاپ کرد ، تولید کنندگان و وارد کنندگان کالا میتوانند مشخصات کالا ، شماره سریال ،تاریخ تولید ، تاریخ انقضاء ، مشخصات فنی و یا هرگونه اطلاعات دیگر مربوط به آن کالا را به راحتی طراحی و با دستگاه لیبل پرینتر ، آن را بر روی برچسبهای مختلف چاپ و روی محصول نصب میکنند.

برای هر محصول ، با توجه به بسته بندی آن ، برچسب خاصی در نظر میگیرند، اگر یک شرکت بازرگانی باشید و کارتان واردات کالاهای مختلف با برندهای ( مارک ) مختلف باشد یا حتی اگر محصولات مختلف یک برند خاص را وارد میکنید میتوانید یک برچسب ساده از نام خود و برند و یا شماره مجوز ، تاریخ تولید و … را روی برچسب چاپ کنید و روی محصول خود بچسبانید ، که با این کار هم نوع و مشخصات آن محصول را مشخص کرده اید و هم اینکه تبلیغی خواهد شد برای شما و حتی در بیشتر مواقع میتوانید برای محصولات مشابه از یک کارتن ( بسته بندی ) مشابه استفاده و با برچسب نوع آن محصول را مشخص کنید و دیگر نیاز نیست که برای هر محصول یک کارتن جداگانه طراحی و چاپ کنید، همین امر باعث صرفه جویی در سرمایه شما خواهد شد.
باتوجه به اجباری شدن چاپ ایران کد بر روی محصولات تولیدی و وارداتی نیاز ما به این نوع دستگاهها بیشتر شده است. بنابراین براحتی میتوان با استفاده از این دستگاهها ایران کد محصولات و سایر مشخصات کالا را بر روی برچسب چاپ و بر روی کالاها چسباند.
بااستفاده از لیبل پرینتر میتوان بر روی کالاهای تولیدی و وارداتی برچسب گارانتی چاپ کرد و چسباند تا از تقلب بر روی کالاها جلوگیری گردد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لیبل، ریبون، بارکد پرینتر، تجهیزات بارکد، تگ ، بارکد اسکنر، گیت ورود و خروج، برچسب، لیبل پرینتر، بارکد اسکنر، هند هلد، صندوق فروشگاهی، نرم افزار های اتوماسیون مبتنی بر بارکد و RFID

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات