فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

لیبل, ریبون, بارکد پرینتر

آیا بارکد شبنم حذف میگردد !

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سید محمد جعفری در گفتگو با تهران پرس در خصوص خبر حذف بارکد شبنم اظهار داشت: بارکد شبنم تا به این لحظه بر روی محصولات نصب می شود و خبر حذف آن فعلا تایید نشده است ولی وزارت صنعت معدن و تجارت اگر قرار بر حذف آن داشته باشد احتمالا توجیه مناسبی در این خصوص دارد که باید در این باره به ما هم توضیحاتی ارائه کند.

وی با تاکید بر پیشنهاد سازمان حمایت مبنی بر تغییر در بارکد شبنم افزود: در حال حاضر سازمان حمایت از مصرف کنندگان هم از روند فعلی درج بارکد شبنم بر روی محصولات رضایت ندارند و ما به وزارت صنعت و معدن و تجارت پیشنهاد کردیم که تغییری در رویکرد نصب بارکد‌ها ایجاد کنند تا مردم بهتر از آنها بهره‌ مند شوند و مورد اعتماد همگان باشد.

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان با انتقاد از سو استفاده از بارکدهای شبنم خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد این هستیم که عده‌ای با درج بارکد‌های تقلبی ضمن سو استفاده از بارکد شبنم اعتماد مردم را هم از بین برده‌اند به همین دلیل است که ما وزارت صنعت و معدن و تجارت خواستیم که در این خصوص با توافقی که با هم می کنیم از یک بارکد استفاده کنیم که امکان سواستفاده از آنها وجود نداشته باشد.

جعفری در پایان گفت: اگر روی کار کارشناسی تشخیص داده شود که بارکد شبنم برای واردات و انتقال کالاها مشکل ایجاد می کند حتما سازمان حمایت از مصرف کنندگان هم از آن حمایت خواهد کرد ولی به دنبال آن خواهیم بود که به نحوی دیگر حقوق مصرف کنندگان را به رسمیت بشناسیم تا مشکلی در این خصوص به وجود نیاید و هر دو طرف از آن بهره‌مند شویم.

11 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لیبل، ریبون، بارکد پرینتر، تجهیزات بارکد، تگ ، بارکد اسکنر، گیت ورود و خروج، برچسب، لیبل پرینتر، بارکد اسکنر، هند هلد، صندوق فروشگاهی، نرم افزار های اتوماسیون مبتنی بر بارکد و RFID

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات