فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

لیبل, ریبون, بارکد پرینتر

ردیابی بیماران با استفاده از دستبند بیمارستانی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در نمایشگاه تجهیزات پزشکی که در حاشیه همایش مدیریت بیمارستانی برگزار شد سیستم شناسایی بیماران مبتنی بر دستبندهای بیمارستانی که حدود 4 سال است در دنیا مطرح شده ، به عنوان اولین ارائه دهنده در کشور وارد بازار تجهیزات پزشکی شد . 
 
  بنا بر این گزارش این دستگاه با ارائه نرم افزار بومی و تجهیزات مربوطه توانسته است خدمات مطلوبی را در خصوص شناسایی بیماران و نوزادان در اختیار 500 بیمارستان دولتی و خصوصی کشور قرار دهد. 
 
  گفتنی است با استفاده از این راهکار مشخصات بیمارانی که در بیمارستان پذیرش میشوند ثبت و قابل ردیابی است که این اطلاعات تحت هیچ شرایطی قابل مخدوش کردن نبوده و با آب و مواد ضدعفونی کننده از بین نمیرود. 
 
  این گزارش حاکی است:این راهکار در خصوص نوزادان نیز قابل استفاده بوده که مشخصات آنها بروی دستبند مخصوص نوزاد ثبت میشود و این در حالی است که در روشهای قدیمی از مچ بندهایی که بعضا غیر استاندارد و غیربهداشتی بود ،استفاده میشد. 

11 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لیبل، ریبون، بارکد پرینتر، تجهیزات بارکد، تگ ، بارکد اسکنر، گیت ورود و خروج، برچسب، لیبل پرینتر، بارکد اسکنر، هند هلد، صندوق فروشگاهی، نرم افزار های اتوماسیون مبتنی بر بارکد و RFID

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات