فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

لیبل, ریبون, بارکد پرینتر

پرداخت قبوض با اسکن بارکد از طریق تلفن همراه

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک «سامانک» اپلیکیشن بانکداری بانک سامان است که در مقایسه با برنامه‌های بانکداری سایر بانک‌ها دارای قابلیت‌های بیشتری است.

از جمله اینکه اغلب نرم‌افزارهای بانکداری ایرانی تنها برای اندروید عرضه شده‌اند یا نسخه IOS آنها برای محصولات جیبرگ شده اپل عرضه شده‌، اما این نرم‌افزار به صورت رسمی در App store اپل به ثبت رسیده است. طراحی مناسب و رابط کاربری روان از ویژگی‌های ظاهری این نرم‌افزار است. همچنین این برنامه دارای ویژگی شناسایی بارکد است که برای کاربر قابلیت جذابی است.

ورود به برنامه با واردکردن شماره مشتری و رمز آغاز می شود.

 سپس لیستی از خدمات برنامه ارائه می‌شود. این خدمات جز امکانات اولیه اپلیکیشن‌های بانکداری همراه محسوب می‌شود و در بسیاری از نرم‌افزارهای بانکداری بانک‌های دیگر نیز یکسان است.

اما این نرم‌افزار یک قابلیت لذت‌بخش نیز دارد و آن پرداخت قبوض از طریق بارکد است تا سرانجام بارکدهایی که سال‌ها در کنار قبوض به چشم می‌آیند، استفاده شوند.

برای استفاده از این خدمت، کاربر باید به قسمت خدمات کارت وارد شود و گزینه پرداخت قبض را انتخاب کند.

سپس در صفحه‌ای که برای پرداخت قبض نمایش داده می‌شود، علاوه بر امکان رایج و معمول پرداخت از طریق شناسه قبض و شناسه پرداخت، امکان پرداخت از طریق اسکن بارکد نیز پیش‌بینی شده است که استفاده از این روش برای گوشی‌ یا وسایل همراهی با این قابلیت فراهم است.

بارکد قبض از طریق دوربین گوشی‌تلفن همراه، اسکن می‌شود.

پس از اسکن بارکد، مشخصات قبض تشخیص داده می‌شود. که با تایید کاربر در مرحله آخر، پرداخت قبض انجام می‌شود

11 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لیبل، ریبون، بارکد پرینتر، تجهیزات بارکد، تگ ، بارکد اسکنر، گیت ورود و خروج، برچسب، لیبل پرینتر، بارکد اسکنر، هند هلد، صندوق فروشگاهی، نرم افزار های اتوماسیون مبتنی بر بارکد و RFID

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات