فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

لیبل, ریبون, بارکد پرینتر

مسوول قرنطینه اداره کل دامپزشکی استان قزوین :حمل و نقل و جابجايي دام با نصب پلاک بارکد دار امکان پذير است...

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کارشناس مسوول قرنطینه اداره کل دامپزشکی استان قزوین گفت: سال آینده هرگونه 
نقل و انتقال و جابجایی دام از مناطق روستایی به شهرها و همچنین خارج از استان فقط از طریق نصب پلاک بارکدار بر روی گوش دام امکان پذیر خواهد بود.
سیاووش معدن پور در خصوص ضوابط نقل و انتقال و جابجایی دام از مناطق روستایی به شهری، انتقال به خارج از استان، افزود: در این نقل و انتقالات استفاده از خودروهای مناسب حمل دام دارای مجوز دامپزشکی و اخذ گواهی حمل بهداشتی دام ها از مبدأ تا مقصد باید مورد تاکید است.

وی اضافه کرد: تمامی دامدارانی که متقاضی انتقال دام می باشند باید از طریق مراکز مایه کوبی دام در شهرستانها نسبت به بارکد دار کردن احشام خود اقدام کرده، سپس مجوز حمل را از ادارات دامپزشکی دریافت کنند.

معدن پور، همچنین به مخاطرات بیماریهای واگیردار، بیماریهای خطرناک مشترک بین انسان و دام همچون هاری، تب خونریزی دهنده کریمه کنگو و بیماری تب برفکی در دامهای سبک و سنگین اشاره کرد و گفت: به منظور افزایش آگاهی صاحبان مشاغل خرید و فروش و نقل و انتقال دام در خصوص پیشگیری از بیماریهای قابل انتقال همچون تب برفکی و نیز مخاطرات قاچاق و حمل و نقل غیرمجاز دام، کارگاه آموزشی با هماهنگی ادارات بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی و قرنطینه اداره کل دامپزشکی استان برگزار شده است. 

11 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لیبل، ریبون، بارکد پرینتر، تجهیزات بارکد، تگ ، بارکد اسکنر، گیت ورود و خروج، برچسب، لیبل پرینتر، بارکد اسکنر، هند هلد، صندوق فروشگاهی، نرم افزار های اتوماسیون مبتنی بر بارکد و RFID

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات