فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

لیبل, ریبون, بارکد پرینتر

کاغذ دیواری، کتابخانه دیجیتال می‌شود...

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

Vodafone در رومانی با همکاری یک خرده فروش مبلمان به نام MobExpert مرز بین کتاب‌های چاپی و الکترونیکی را از بین برده و نقشی موثر در دکوراسیون داخلی ایفا کرده است . این کاغذ دیواری در قالب یک کتابخانه دیجیتال دقیقا همان چیزی است که به نظر می‌رسد:  تصویری از یک کتابخانه مسطح با چندین بارکد 2 بعدی. با استفاده از یک ابزار آنلاین خریداران می‌توانند در میان طرح‌های مختلف جستجو کرده و در پی انتخاب یکی از آن‌ها به عناوین کتاب‌ها و فهرست از پیش تعیین شده‌ای از مطالب رایگان دست یابند. در ادامه امکان ایجاد برخی تغییرات بصری ناچیز نیز وجود دارد. با اسکن کد QR از طریق گوشی موبایل، بینندگان می‌توانند کتاب را بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود دانلود کنند.

قرض دادن کتاب محبوب خود به یک دوست با در نظر گرفتن احتمال گم شدن آن سخت است اما این کتابخانه دیجیتال جلوی گذاشتن کتاب‌هایی بیش از تعداد خریداری شده از قبل را می‌گیرد. همچنین، کتاب‌های الکترونیکی فقط از سوی Vodafone مجوز مطالعه را تا سپتامبر 2014 دارا بوده و از آن به بعد احتمالا با قفسه‌ای پر از کتاب‌های مرده رو به رو خواهید شد. به علاوه هر کاغذ دیواری از این نوع 100 دلار قیمت دارد. این محصول واقعی، گواه بر فکر و ماموریت Vodafone برای ترویج استفاده از داده‌های اطلاعاتی موبایل است.
در پی اثبات این ادعا، این فصل مشترک جالب میان محیط‌های فیزیکی و دیجیتال به شمار رفته که لزوما به کتاب محدود نمی‌شود. به جای یک کاغذ دیواری نسبتا قدیمی، یک دکوراتور ممکن است با استفاده از یک کد، عاقلانه هنر را با آن بیامیزد. به این ترتیب امکان اسکن جزئیات و متون به میهمان ها داده می‌شود. با تماشای اثری از یک هنرمند در یک آپارتمان می‌توانید در صورت تمایل او را پیدا کرده و کارهای دیگرش را نیز ببینید. با ارجاع آنها به یک مقاله یا یک فیلم می‌توانید آن‌ها را با این پوستر مبهم آشنا کنید.

10 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لیبل، ریبون، بارکد پرینتر، تجهیزات بارکد، تگ ، بارکد اسکنر، گیت ورود و خروج، برچسب، لیبل پرینتر، بارکد اسکنر، هند هلد، صندوق فروشگاهی، نرم افزار های اتوماسیون مبتنی بر بارکد و RFID

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات