فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

لیبل, ریبون, بارکد پرینتر

کوچکترين اسکنر بيسيم جهان تولید شد...

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کوچکترين اسکنر بيسيم جهان:
وقتی که تلفن‌های ثابت می‌توانند به تلفن‌های همراه تبدیل شوند و روز به روز نیز پیشرفت حیرت انگیزی را تجربه کنند، چرا ابزارهایی چون اسکنرها قابل‌حمل و به صورت پورتابل  نشوند؟ اسکنرهای قابل حمل به شکل مداومی بنا به نیاز کارمندان، دانش آموزان و محققان جای خود را بازتر می‌کنند. حال هر چه این اسکنرها کوچک‌تر باشند، بر جذابیت و راحتی حمل آن‌ها نیز افزوده می‌شود و طبیعتا خریداران بیشتری را نیز وسوسه خواهند کرد.
شرکت تازه تأسیس سوئیسی داکودا با ارائه اسکنری همراه با نام PocketScan ادعا کرده که کوچک‌ترین اسکنر بی‌سیم قابل حمل دنیا را ساخته  است.که از این طریق و با همین جمله دهن پُرکن، پاکت‌اسکن موفق شده نخستین هدف جذب مالی خود در سایت کیک استارتر را به رقم 250 هزار دلار رد کند و حالا هدف دوم خود را روی 500 هزار دلار قرار داده است!
مانند اکثر اسکنرهای قابل حمل، پاکت‌اسکن را باید بر روی سند چاپی خود حرکت دهید تا فرآیند اسکن انجام شود. این دستگاه قادر است با استفاده از تکنولوژی OCR قدرتمند و همچنین اسکن آنی خود، هر گونه متنی را در تصاویر، جداول و دست‌نوشته در دستگاه دلخواهتان اسکن کند. جداول در اسکن انجام شده تبدیل به اسناد Excel خواهند شد و موارد متنی نیز در قالب اسناد Word ذخیره می‌شوند.
اطلاعات اسکن شده از طریق بلوتوث به دستگاه دلخواه فرد انتقال داده می‌شود. داکودا همچنین مدعی شده که دستگاهش قادر است تا 400 dpi اسناد را اسکن کند و سیستم ویژه ای نیز برای اسکن در حالات  نور ضعیف تعبیه شده است. البته این دستگاه محدودیتی برای کاغذهای A3 دارد که در کنار مزایای بسیار چندان به چشم نمی‌آید. در کنار این اسکنر نرم افزاری به نام SLAM Scan ارائه شده که با ترکیب قوانین روبوتیکی دستگاه و آنالیز آنی تصاویر، فرآیند اسکن را انجام می‌دهد.
اندازه استثنایی این دستگاه 50x27x20 میلی متر است و با وزنی 85 گرمی تصور یافتن اسکنری کوچک‌تر از آن را انصافا دشوار می‌کند.
پاکت‌اسکن با قیمت 600/000 تا 750/000 هزار تومان در بازار به فروش خواهد رسید.

10 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لیبل، ریبون، بارکد پرینتر، تجهیزات بارکد، تگ ، بارکد اسکنر، گیت ورود و خروج، برچسب، لیبل پرینتر، بارکد اسکنر، هند هلد، صندوق فروشگاهی، نرم افزار های اتوماسیون مبتنی بر بارکد و RFID

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات