فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

لیبل, ریبون, بارکد پرینتر

منطقه 22 طلایه دار استفاده از فن آوری RFID در شهرداری تهران

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید


پروژهRFID ( گردش اسناد مالي) در شهرداري منطقه 22 به بهره برداري رسيد.
به گزارش خبرگزاري آريا،مولايي شهردار منطقه در ارتباط با اين موضوع گفت : " RFID يا شناسايي با فرکانس راديويي به عنوان جديدترين تکنولوژي شناسايي به نحو گسترده در دنيا مورد توجه قرار گرفته است. مزاياي اين تکنولوژي براي افزايش سرعت در تمامي فرايند هايي که نياز به شناسايي دارد به حدي است که امروزه بسياري از کمپاني ها و سازمانهاي دولتي و خصوصي در سراسر دنيا براي تسريع و بهبود فرايندهاي خويش در انجام پروژه هاي بزرگ از اين تکنولوژي ، بهره برداري مي کنند."
وي در ادامه افزود: " به منظور بهره گيري از تکنولوژي هاي روز دنيا و با پيگيري اداره فناوري اطلاعات و ارزيابي عملکرد منطقه، از اين پس، گردش اسناد مالي با استفاده از اين سامانه انجام خواهد شد. "
مولائي خاطر نشان کرد: " با اجراي اين طرح، روند گردش درخواست اعتبار و رسيدگي هاي مالي تکميل خواهد شد ."
وي در پايان گفت : " اين سامانه علاوه بر قابليت رهگيري فيزيکي اسناد مالي و تسريع در روند گردش امضاها، توانايي گزارش گيري مدت زمان رسيدگي به اسناد را داشته و از مفقود يا مغفول شدن آنها جلوگيري مي کند.

 

9 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لیبل، ریبون، بارکد پرینتر، تجهیزات بارکد، تگ ، بارکد اسکنر، گیت ورود و خروج، برچسب، لیبل پرینتر، بارکد اسکنر، هند هلد، صندوق فروشگاهی، نرم افزار های اتوماسیون مبتنی بر بارکد و RFID

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات