به درمان حیات ایرانیان

دستگاه های تخصصی پوست و مو و زیبایی, دستگاه های لیزر , تعمیر تخصصی دستگاه های پزشکی

فروشگاه جامع تجهیزات پزشکی و کالای مصرفی طبی iteb.co

فروشگاه جامع تجهیزات پزشکی و اقلام مصرفی پزشکی iteb.co آماده خدمات رسانی به شما هم میهنان عزیز می باشد. آی طب iteb.co فروشگاهیست واقعی در دنیای مجازی. آی طب iteb.co شما را در جهت خرید بهتر با صرف هزینه کمتر و بدون نیاز به جابجایی یاری می کند. دارای نماد اعنماد الکترونیکی از وزارت صنایع و معادن گشور

مشخصات

مجوز :
وزارت بهداشت
دارای :
ای نماد ( نماد اعتماد الکترونیکی)
آدرس سایت :
iteb.co

توضیحات خدمت

آی طب فروشگاهی واقعی در دنیای مجازیست که با هدف دسترسی آسان و خرید مطمئن اقلام پزشکی در سطح عمومی و تخصصی طراحی شده است.

مدیریت فروشگاه دارای سابقه 20 سال فعالیت در سطوح مختلف تجهیزات پزشکی در مراکز دولتی و خصوصی، تدریس تعمیرات و نگهداشت و تألیف 5 جلد کتاب و بیش از 18 جلد مقاله در حوزه تجهیزات پزشکی هستند و آی طب حاصل دانش ضمنی و تجربیات عملی مدیریت فروشگاه است.

کلیه کالاهای تخصصی ارائه شده در این فروشگاه دارای مجوزهای لازم از جمله مجوز وزارت بهداشت و درمان بوده و بسیاری از آنها در سامانه اداره کل تجهیزات پزشکی قابل استعلامند   (imed.ir)و همپنین نظارت کیفی لازم توسط مدیریت فروشگاه برای انتخاب آنها اعمال شده است تا خریداران محترم با اطمینان کالاهای مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

سایت iteb.co دارای نماد اعتماد الکترونیکی (Enamad)  است که صحت و صلاحیت اطلاعات، عملیات، و افراد مسئول بر فروشگاه را تأیید می نماید که افتخاری دیگر بر خدمتی مردم گراست.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

به درمان حیات ایرانیان

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه های تخصصی پوست و مو و زیبایی، دستگاه های لیزر ، تعمیر تخصصی دستگاه های پزشکی، ارایه مشاوره و خرید دستگاه پزشکی، اقلام مصرفی پوست و مو و زیبایی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات