تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز

تجهیزات غیر مخرب NDT, تجهیزات بازرسی , پایش

استانداردهاى روشنائى و اندازه گیری نور (توسط لوکس متر)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

استانداردهاى روشنائى

لوکس در استاندارد SI يا International Standard واحد اندازه گيري نور مي‌باشد. طبق تعريفيک لوکسميزان نور حاصل از يک شمع بر روي يک صفحه در فاصله 1 متري است و لومن (lumen) واحد اندازه گيري ميزان نور در منبع توليد کننده در تمام جهات مي‌باشد. اما لوکس شدت نور دريافتي در يک نقطه را نشان مي‌دهد. از لومن زماني مي‌توان استفاده کرد که دو منبع نور از يک نوع را با هم مقايسه کنيم اما لوکس براي مقايسه نور منابع غير همگون مناسب است زيرا بر نور دريافتي تأکيد دارد.

FCC = Federal Communication Comission

Lux = Lumens Per Squave Meter 

لوکس(LUX) يکي از مشخصات بسيار مهم مربوط به دوربين مي‌باشد و حساسيت دوربين را به نور نشان مي‌دهد. هر قدر اين عدد کوچکتر باشد دوربين در محيط با نور کمتري قادر به ديدن تصاوير مي‌باشد. دوربين‌هاي سياه و سفيد نسبت به دوربين‌هاي رنگي در ميزان لوکس کمتري قادر به دريافت تصاوير مي‌باشند. اين عدد براي دوربين‌هاي رنگي معمولي 1 لوکس مي‌باشد این در حالي است که براي دوربين سياه و سفيد این عدد به 0.1 لوکس کاهش می‌یابد.

ادامه مطالب را از سایت زیر دنبال کنید

http://www.btmco.ir/lux-meter.aspx

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تجهیزات غیر مخرب NDT، تجهیزات بازرسی ، پایش ، ابزار دقیق، میگر، دوربین کرونا ، ترموویژن ، ویدئو بروسکوپ ، کالیبراسیون ، ترموگراف ، ترموگرافی ، دوربین حرارتی ، مولتی متر ، کلمپ آمپرمتر ، متر لیزری ، دوربین کرونا

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 7 ساعت پیش