تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز

تجهیزات غیر مخرب NDT, تجهیزات بازرسی , پایش

بیش از 12 سال خودکفایی در تولید بنزین با بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بیش از 12 سال خودکفایی در تولید بنزین با بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس
وزیر نفت درباره وضع پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: این پالایشگاه که  به دلیل برخی مشکلات متوقف بوده از پارسال عملیات توسعه آن آغاز شده است.
مهندس بیژن زنگنه (پنجشنبه، ٣٠ مردادماه) در گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با بیان این که این پالایشگاه باید چند سال پیش وارد مدار تولید می شد، افزود: ستاره خلیج فارس برای کشور از دو جنبه بسیار مهم است. نخست؛ با وارد مدار شدن این پالایشگاه  برای سالهای طولانی (بیش از ١٢ سال) ایران از نظر کمی در تولید بنزین به خودکفایی دست می یابد و دوم، بنزین با کیفیت یورو ٥ در کشور تولید می شود.
وزیر نفت با بیان این که ظرفیت تولید بنزین این پالایشگاه ٣٦ میلیون لیتر در روز است، گفت: مصرف بنزین در ایران هم اکنون ٧٠ میلیون لیتر در روز است که ٦٣ میلیون لیتر تولید داخلی و بقیه از واردات تامین می شود.
وی افزود: با تکمیل پالایشگاه ستاره خلیج فارس ٦٠ درصد تولید فعلی کشور به ظرفیت کشور  و آن هم با کیفیت عالی افزوده می شود.
زنگنه با یادآوری این که این پالایشگاه دارای سه ردیف ١٢٠ هزار بشکه ای است ، گفت: میزان پیشرفت فیزیکی پالایشگاه خلیج فارس بیش از 70 درصد است.
وزیر نفت با بیان این که با تغییر مدیریتی، جلسه های متعدد و حل مشکلات حقوقی، مشکلات این پالایشگاه حل شد، گفت: هدف کوتاه مدت برای راه اندازی واحد نخست البته نه به صورت کامل (تولید نفت گاز، نفت سفید، گاز مایع و نفت) برای نیمه نخست سال ٩٤ است و ردیفهای بعدی هم پس از آن با فاصله زمانی مشخص وارد مدار می شوند.
زنگنه با اشاره به این که ساختار مدیریتی این پالایشگاه مشکل دارد، گفت: چاره ای در این زمینه وجود ندارد. باید رفوگری در این پالایشگاه انجام شود و نمی توان تغییر پایه داد. باید در همان ریلی که افتاد به جلو برد تا به نتیجه برسد.
وزیر نفت افزود: پس از پارس جنوبی مهمترین طرح استراتژیک کشور در صنعت نفت پالایشگاه ستاره خلیج فارس است.
زنگنه با بیان این که سال آینده بیش از ١٢ میلیون لیتر بنزین از این پالایشگاه تولید می شود، افزود: تلاش می شود راه اندازی "ترین ٢ " این پالایشگاه نیز سال آینده آغاز شود، سال ٩٥ پالایشگاه خلیج فارس به طور کامل وارد مدار می شود و ایران صادر کننده بنزین، گازوییل، نفت سفید و نفت کوره خواهد بود.
به گفته وزیر نفت بنزین تولیدی این پالایشگاه با بقیه بنزین تولیدی کشور برای ارتقای کیفیت بنزین داخلی مخلوط و با اتکا به بنزین پالایشگاه ستاره خلیج فارس، بنزین یورو ٤ در سراسر کشور توزیع می شود

10 سال قبل

فایلهای پیوست

  351/78 کیلوبایت دانلود
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تجهیزات غیر مخرب NDT، تجهیزات بازرسی ، پایش ، ابزار دقیق، میگر، دوربین کرونا ، ترموویژن ، ویدئو بروسکوپ ، کالیبراسیون ، ترموگراف ، ترموگرافی ، دوربین حرارتی ، مولتی متر ، کلمپ آمپرمتر ، متر لیزری ، دوربین کرونا

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش