تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز

تجهیزات غیر مخرب NDT, تجهیزات بازرسی , پایش

سیستم پمپ خورشیدی به منظور تامین آب پاک برای ۸۰۰ میلیون نفر

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سیستم پمپ خورشیدی به منظور تامین آب پاک برای ۸۰۰ میلیون نفر

 

یک شرکت اتریشی امیدوار است که نقش بزرگی را در پایان دادن به بحران آب با تکنولوژی طراحی شده توسط انرژی‌های تجدیدپذیر، ایفا کند. سازندگان این طرح، سیستم NSP پمپ خورشیدی طراحی کرده‌اند که امیدوارند آب آشامیدنی سالم و پاک را برای نزدیک به ۸۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان را تامین کند. آمار و ارقام منتشره سازمان ملل متحد حاکی از آن است که ۶ تا ۸ میلیون نفر هر ساله در اثر بیماری‌های مرتبط با آب می‌میرند، که این میزان با مرگ و میر تقریبی ۱۰،۰۰۰ کودک زیر ۵ سال در هر روز برابری می‌کند.

دکتر بیرجیت استاک، محقق و از سازندگان این پمپ خورشیدی، در یک فیلم تبلیغاتی اذعان داشت: دو مانع اصلی در مقابل کشور‌های مرتبط با این بحران است، یا جوامعی به طور کلی هیچ نوع دسترسی به آب آشامیدنی سالم ندارند و یا باید آن‌ها به سیستم‌های پمپ آبی متکی باشند که نیاز مبرمی به تعمیر و نگهداری دارد که در اغلب موارد هم، در هر منطقه به سادگی قابل دسترس نیست. سیستم ارزان قیمت سازندگان این پمپ، متحمل هیچ هزینهٔ اجرایی مبنی بر استفاده از انرژی خورشیدی برای پمپاژ آب از عمق ۳۰۰ فوت، حتی در روزهای ابری نیست. این شرکت که کار بر روی این پروژه در سال ۲۰۱۱ آغاز کرده است، از موادی تحت عنوان «تعمیر و نگهداری رایگان» استفاده کرده است تا مراحل تولید و استفاده آن را آسان‌تر سازد. در حالی که از سال ۲۰۱۲ پمپ‌های خورشیدی مسئول تامین آب سالم برای مردم یک روستای دور افتاده در موزامبیک به نام اندزوفیوئن شده‌اند، سازندگان این طرح هم اکنون، مردم و شرکت‌های دیگر را به تقویت اقتصاد محلی خود را با ارائه سیستم‌های پیشرفته‌تر به جوامع داخلی امیدوار‌تر می‌کنند. بسیاری از اجزای سازنده این پمپ را می‌توان بدون نیاز به انتقال و در خود محل احداث تولید کرد. هنگامی که آخرین دور حمایت مالی سازندگان این طرح تکمیل شود، این شرکت قادر به ارائه برخی از اجزای کمیاب در وب سایت خود. نظیر واحد دنده خواهد بود. نزدیک به ۸۰۰ نفر در اندزوفیوئن (Ndzofuine) از آب پاک دریافتی از عمق ۲۶۲ فوت توسط پمپ که ظرفیت پمپاژ ۵۰۰۰ لیتر در هر روز را داراست، مصرف می‌کنند. این شرکت در ویدئوی منتشره خود بیان داشت: هدف ما این است که وبسایتی با مضمون Pumpmakers.com به عنوان پایگاه اینترنتی برای ارتباط سازندگان محلی پمپ با جوامع محروم و همچنین با سازمان‌هایی نظیر ادارات غیر دولتی و حامیان خصوصی تاسیس کنیم. ما با تکیه بر قدرت مردم، می‌توانیم یک ابزار معنی دار برای جلوگیری از کمبود آب و فقر در سراسر جهان ایجاد کنیم.

 

10 سال قبل

فایلهای پیوست

  351٫78 کیلوبایت دانلود
  163٫83 کیلوبایت دانلود
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق بهروز

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تجهیزات غیر مخرب NDT، تجهیزات بازرسی ، پایش ، ابزار دقیق، میگر، دوربین کرونا ، ترموویژن ، ویدئو بروسکوپ ، کالیبراسیون ، ترموگراف ، ترموگرافی ، دوربین حرارتی ، مولتی متر ، کلمپ آمپرمتر ، متر لیزری ، دوربین کرونا

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش