بهسازان پلیمر - دستگاه ظروف یکبارمصرف ، قیمت ظروف یکبار م...

دستگاه ظروف یکبار مصرف, دستگاه ظرف یکبارمصرف, دستگاه تولید ظروف یکبارمصرف گیاهی

لیست تولیدکننده مواد پلیمری ایران

 لیست تولیدکننده مواد پلیمری ایران

(VIP)۱ – گروه کارخانجات تولیدی پلاستیک کار

گروه کارخانجات تولیدی پلاستیک کار، تولید کننده و صادرکننده پیشگام در صنعت پلیمر و پلاستیک است.
این شرکت در سال ۱۳۶۷۷ به منظور ایجاد واحدهای تولیدی و بازرگانی به ثبت رسید. فعالیت این شرکت در دو گروه تولیدی محصولات پی وی سی (PVC) و  پلی اتیلن (PE) با ظرفیت ۳۰,۰۰۰ تن در سال آغاز بکار کرد.
 

محصولات:

۱٫ فیلم های پلی اتیلن (نایلون) – LDPE
۲٫ فیلم های پلی اتیلن (نایلکس) – HDPE
۳٫ فیلم پلی اتیلن جهت مصارف شرینک
۴٫ انواع شیلنگ های پی وی سی (PVC)
۵٫ انواع کامپاندهای پلیمری
۶٫ گرانول پی وی سی (PVC)
۷٫ مستربچ های رنگی و افزودنی های پلیمری
۸٫٫ نوار پلی اتیلن

۲ – شرکت آرسام پلاست

شرکت آرسام پلاست راز در سال ۱۳۹۳ و با ظرفیت سالانه ۱۸۰۰ تن اقدام به تولید انواع کامپاندهای پلی پروپیلن، پلی اتیلن و پلی‏ آمیدی نموده است.

این شرکت در حال حاضر، با دارا بودن تکنولوژی تولید مواد با خواص مهندسی ویژه در غالب سه خط کامپاندر برای صنایع مختلف از جمله قطعه سازان خودرو تولید مواد انجام می دهد.

هدف اصلی مجموعه آرسام تولید کامپاندهای پلیمری با کیفیتی بالاتر و دارای مزیت رقابتی به لحاظ قیمت است.

محصولات:

  • آرساپیلن
  • آرسامید
  • آرسالن

۳ – شرکت آذین پلیمر مهر

آذین پلیمر مهر با حدود سی سال سابقه در زمینه تولید محصولات خودرویی، صنعتی و پلیمری از پیشگامان عرصه صنعت قطعات لاستیکی است.

انواع محصولات شرکت شامل ضربه گیرها، گردگیرها، اورینگ، واشرها و نوارهای اکسترودی سیلیکونی هستند.

شرکت پیشرفته ترین تجهیزات را در زمینه های آزمایشگاهی و تولید در اختیار داشته و با هدف پیشرفت روزافزون از متخصصان پلیمر و صنایع بهره می گیرد.

۴ -شرکت رازین پلیمر

شرکت رازین پلیمر با زمینه تخصصی فعالیت در تولید و توسعه دانش فنی پلاستیک­ های مهندسی و با هدف تامین نیازمندی­ های صنایع کشور در حوزه پلاستیک های تقویت شده مهندسی، در سال ۱۳۸۶با ظرفیت تولید سالانه ۱۰۰۰۰ تن تشکیل شده است.
افزایش تنوع در تولیدات صنعتی و ایجاد کاربردهای جدید برای پلیمرها در صنایع مختلف وهمچنین نیاز طراحان به مواد اولیه با خواص بالاتر زمینه ایجاد و پیشرفت صنعت کامپاندیگ در جهان بوده است،

تعامل و همکاری با مشتریان در شرکت رازین پلیمر صرفاً محدود به فروش مواد اولیه نمی­ شود زیرا واحد مهندسی رازین پلیمر همواره همراه و شریک تکنولوژی مشتریان خود در کلیه مراحل تولید می­ باشد و باور داریم که تنها راه حضور ما در عرصه رقابت موفقیت مشتریان رازین خواهد بود.

کلیه فعالیت های این شرکت منطق بر استانداردهای ISO 9001:2008 و ISO TS 16949:2009 و ISO/IEC 17025 در مدیریت کیفیت و با پیاده سازی مدیریت کیفیت، (QMS) Quality Management System  می باشد.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بهسازان پلیمر - دستگاه ظروف یکبارمصرف ، قیمت ظروف یکبار م...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه ظروف یکبار مصرف، دستگاه ظرف یکبارمصرف، دستگاه تولید ظروف یکبارمصرف گیاهی، ظروف یکبارمصرف فومی، دستگاه لیوان ساز، لیوان کاغذی، ظرف غذا دو پرسی، لیوان یکبار مصرف گیاهی، قیمت لیوان یکبار مصرف، قیمت دستگاه ظرف یکبار مصرف، قیمت ظرف غذا فومی، دستگاه لیوان پلاستیکی، ظروف یکبار مصرف گیاهی، ظرف غذا گیاهی، ظرف غذا فومی، دستگاه لیوان کاغذی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات