بارمان انرژی مهرنگار (پنل خورشیدی / اینورترخورشیدی / شارژ...

پنل خورشیدی, اینورتر خورشیدی, شارژ کنترلر خورشیدی

ایوانپاه برای اولین بار به حداکثر تولید انرژی رسید

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بزرگترین نیروگاه خورشیدی دنیا بالاخره انرژی کافی مد نظر را تولید کرد. نیروگاه خورشیدی ایوانپاه در کالیفرنیای جنوبی که در ابتدای کار خود از تولید مد نظر در نظر گرفته شده در قرارداد خود برای فروش پیش بینی شده بود بازمانده بود و بعد از یکسال صبر و تحمل بالاخره شرکت Pacific Gas - Electric Co. چهارشنبه گذشته باطل شد. بعد از تنظیم سیستم پیچیده خورشیدی که از ۱۷۰۰هزار آیینه استفاده می‌کند، خروجی انرژی بالاتر رفته و دیگر ریسکی برای نرسیدن به انرژی مد نظر قراردادها آن را تهدید نمی‌کند. این را دیوی د ناکس سخنگوی و صاحب شرکت NRG energy می‌گوید.

 "ما در حال برآورد کردن انتظارات قرارداد هستیم و تولید انرژی به طور محسوسی بالا رفته است" البته سخنگوی شرکت PGE دنی بویلس از پاسخ به این سوال که آیا نیروگاه شروط قرارداد مبنی بر سقف تولید را اجرا کرده است یا نه طفره رفت و گفت شرکت در حال بررسی عملکرد نیروگاه ایوانپاه هست و البته قرارداد با دارندگان شرکت و همچنین الفت گوگل پا برجاست. "اما طولی نخواهد کشید تا قدم‌های بعدی را مشخص کنیم". نیروگاه ۳۷۷ مگاواتی که حدودا ۸۰ کیلومتری جنوب غربی لاس وگاس در صحرای موجاوی قراردارد، وامی ۱.۶ میلیاردی دلاری را از وزارت انرژی آمریکا دریافت کرده است و از سال ۲۰۱۴ شروع به کار کرده است. گاز طبیعیتولید شرکت NRG از ابتدا تاکنون آرام آرام طی چهار سال افزایش یافته است. این نیروگاه که خورشیدی گرمایی به جای فتوولتاییک از تولید بخار در بویلر استفاده می‌کند. بعد از طلوع خورشید، توربین‌ها با استفاده از انرژی خورشیدی راه می‌افتند و قبل از آن، بخار آب توسط سوزاندن گاز طبیعی تولید می‌شود. این نیروگاه در سال ۲۰۱۴ به مشکلات مکانیکی برخورد کرد. که اهداف تولیدی ۲۴ ماه اول خود را نتواست به سرانجام برساند. کالیفرنیا یک فرصت شش ماهه در ماه مارچ ۲۰۱۶ به نیروگاه داد تا کاهش تواید خود برای شرکت PGE را جبران کند. بعد از آن شرکت NRG نیروگاه را تنظیم کرد و به افزایش تولید دوبرابری رسید که باعث شد این فرصت شش ماهه به یکسال تبدیل شود. خروجی یکی از بویلر‌ها به بیش از ۸۰ درصد افزایش یافته است و در دیگری ۷۰٪ افزایش یافته است.سخنگوی نیروگاه می‌گوید: انتظارها به پایان رسید و ما می‌توانیم به تمام شروط قرارداد خود عمل کنیم.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بارمان انرژی مهرنگار (پنل خورشیدی / اینورترخورشیدی / شارژ...

گرگان

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده

خدمات/محصولات

پنل خورشیدی، اینورتر خورشیدی، شارژ کنترلر خورشیدی، باطری خورشیدی، لامپ خورشیدی، یخچال خورشیدی، پمپ آب خورشیدی، پکیج خورشیدی، استراکچر خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات