بیمه ما(ملت ایران) نمایندگی1417 - کیهانی

بیمه عمر و سرمایه گذاری جام زندگی, بیمه حوادث, بیمه درمان گروهی

بیمه عمر و سرمایه گذاری

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده بیمه «عمر» در سطح جهان آن را به عنوان بخش مهمی از برنامه‌ریزی مالی مردم مطرح می‌کنند، ولی آیا اینکه انسان بالاخره روزی می‌میرد می‌تواند دلیل موجهی برای تهیه این نوع بیمه نامه باشد؟ لزوما نه. اگر شما پانزده ساله یا کوچک‌تر هستید، در آمدی هم ندارید یا وابستگانی که آنها را تامین کنید در حال حاضر نیازی به بیمه عمر ندارید.

اما اگر شغل ثابتی دارید و درآمدی، همسر و فرزندانی، پس شما نان آور خانواده هستید و اگر اتفاقی غیر منتظره برایتان بیفتد به طور حتم آنها با مشکل مواجه خواهند شد. در این صورت «بیمه عمر» برای شما از نان شب واجب‌تر است و نداشتن آن نوعی بی‌فکری در طول مسیر زندگی است. به خصوص اگر هم اکنون نزدیکان ناتوانی از نظر جسمی یا ذهنی دارید این کار می‌تواند اولویت اول شما باشد.
همیشه این امکان وجود دارد که زندگی به طور طبیعی ادامه پیدا نکند و مجال آن را نیابیم آن طور که دلمان می‌خواهد آینده پولی خود را طراحی و به انجام رسانیم. بنابراین اگر در زمانی که اوضاع مالی خوبی نداریم عزیزانمان را ترک کنیم ادامه زندگی برایشان سخت خواهد شد. لذا بسیاری از افراد آینده‌نگر در سراسر جهان به دلایل گوناگون و در مقاطع مختلف زندگی خود یکی از انواع بیمه عمر را تهیه می‌کنند. ویژگی های متعدد بیمه های عمر آن را در زمان حیات نیز کاربردی و قابل استفاده کرده و تبدیل به یک پشتوانه ی محکم و قابل و اطمینان می نماید.

* ١- برای شما که به تازگی تشکیل زندگی داده اید بهترین فرصت ممکن است؛ زیرا جوان هستید ‌و تندرست و این یک فاکتور مهم برای شماست که حق بیمه کمتری بپردازید و سود بیشتری ذخیره کنید. این بیمه‌نامه بسیار انعطاف‌پذیر است و در آینده می‌توانید فرزندانتان را نیز ذی نفع خود قرار دهید.

* ٢-اگر شما از ابتدای شروع زندگی مشترک این کار را انجام نداده اید حتما علاوه بر همسر اکنون فرزندانی نیز دارید. امیدواریم دیر نشده باشد پیش از اینکه سن شما افزایش پیدا کند و ریسک سلامتی‌تان بالا رود. تا سن شصت و پنج سالگی تهیه این بیمه نامه شدنی است.

* ٣-اگر هنوز ازدواج نکرده‌اید، ولی درآمدی دارید شما هم از تهیه بیمه «عمرو سرمایه‌گذاری» سود خواهید برد اولویت شما در بخش پس‌اندازی آن نهفته است و تا زمانی که تشکیل زندگی دهید پول خوبی ذخیره خواهید کرد. بعد هم می‌توانید عزیزان خود را استفاده‌کنندگان بیمه‌نامه قرار دهید.

* ٤-والدین خوب، پدربزرگ و مادر بزرگ گرامی، شما هم می‌توانید به مناسبت‌های مختلف مثل روز تولد، زمان فارغ‌التحصیلی و ازدواج فرزندان و نوه‌های عزیز خود یک بیمه نامه «عمر و سرمایه‌گذاری» به آنها هدیه بدهید. این بسیار بهتر از انواع اسباب بازی‌ها و وسایل دیگر دوام می‌آورد؛ ضمن اینکه شما با این عمل آنها را تشویق می‌کنید تا همین کار را برای عزیزان خود انجام دهند.

* ٥-اگر شما شریک تجاری دارید که ممکن است بازماندگانتان نقدینگی لازم برای ادامه شراکت را نداشته باشند خریدن سرمایه‌ای قابل‌توجه و آن هم بدون مالیات بر ارث و حصر وراثت از طریق بیمه عمر می‌تواند کمک بزرگی به عزیزانتان باشد.

 * ٦- شاید هم شما پس انداز و سرمایه‌گذاری‌های لازم را در طول زندگی انجام داده اید و خیالتان از بابت آینده خود، همسر و فرزندانتان راحت است. ما به شما تبریک می‌گوییم، با این حال شما هم می‌توانید حقوقی قابل توجه را مستقیما برای خود در نظر بگیرید. شما که از پول بیشتر بدتان نمی‌آید؟ یا به شکرانه این نعمت که فردی آینده‌نگر بوده و دستتان به دهانتان می‌رسد بخواهید درصدی از درآمد سالانه خود را با رضایت کامل از این طریق چه در زمان حیات یا بعد از آن به سازمان‌های خیریه یا هر کسی که دوست دارید ببخشید.
نتیجه اینکه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری به معنی شراکت در جامعه، حفظ کرامت انسانی در روزهای مبادا و پس انداز برای آینده شما و عزیزانتان به شمار می‌رود. این کار بخش مهمی از سیاست‌گذاری مالی زندگی شماست و بدون آن محافظت از کسانی که دوستشان دارید در اوضاع پر نشیب و فراز سلامت و اقتصاد امروز کافی به نظر نمی‌رسد.

 

 

با ما بمان ...

    بـیـــمـــــه مـــــا  

 

بیمه عمر و سرمايه گذاري (جام زندگي)

   طرح بيمه عمروسرمايه گذاري (جام زندگي) تركيبي از يك بيمه عمر و يك اندوخته سرمايه گذاري بوده كه علاوه برارائه پوشش خطر فوت و برخي پوششهاي اضافي ، درآمدهايي را با تضمين نرخ سود سرمايه گذاري مشخص درزمان حيات نصيب بيمه گذار مي نمايد.

        مزايا و ويژگي هاي بيمه نامه عمر و سرمايه گذاري (جام زندگي)

*1- تخصيص سود سرمايه گذاري علي الحساب تضميني به صورت روز شمار به مدت 10 سال با نرخ 18% براي 5 سال اول و 15 درصد در 5 سال دوم

*2- پرداخت اندوخته سرمايه گذاري درصورت حيات بيمه شده در پايان قرارداد

*3- پرداخت سرمايه فوت بيمه نامه و اندوخته سرمايه گذاري در صورت فوت بيمه شده درطول مدت قرارداد

*4- حق انتخاب نحوه پرداخت حق بيمه بصورت يكجا، سالانه، شش ماهه،سه ماهه و ماهانه

*5- امكان دريافت وام به اعتبار اندوخته بيمه نامه

*6- امكان بازخريد بيمه نامه طي مدت قرارداد

*7- امكان برخورداري از پوشش هاي اضافي شامل :

 

      • جبران هزينه هاي بيمارستاني ناشي از وقوع بيماري هاي خاص :

شامل سكته مغزي، سكته قلبي، سرطان ها، پيوند اعضاء و همچنين پرداخت هزينه هاي عمل جراحي كرونر قلب باز حداكثر تا سن 60 سالگي و تا سقف سرمايه 250.000.000 ريال

      • فوت در اثر حادثه:

پرداخت 1 تا 3 برابر سرمايه فوت حداكثر تا سقف 2.000.000.000 ريال

      • پرداخت سرمايه نقص عضو يا ازكارافتادگي ناشي از حادثه :

حداكثر تا سقف 600.000.000 ريال

      • پرداخت هزينه¬هاي پزشكي ناشي از حادثه :

به ميزان 10 درصد سرمايه فوت به هر علت تا سقف 100.000.000 ريال

      • معافيت از پرداخت حق بيمه درصورت ازكارافتادگي دائم و كامل (ناشي از حادثه يا بيماري):

در صورت ازكارافتادگي كامل و دائم بيمه شده دراثرحادثه وبيماري از پرداخت حق بيمه معاف خواهد شد

      • پرداخت مستمري ازكارافتادگي درصورت ازكارافتادگي دائم و كامل (ناشي از حادثه يا بيماري) :

معادل 1 تا 3 برابر آخرين حق بيمه پرداختي تا ده سال

*8- امكان افزايش ساليانه سرمايه فوت و حق بيمه از 0 تا 20 درصد

*9- برخوداري از معافيت هاي مالياتي به شرح زير:

      • بخشودگي مالياتي حق بيمه‌هاي عمروسرمايه‌گذاري:

بر اساس ماده 137 قانون مالياتهاي مستقيم، حق بيمه پرداختي هر شخص حقيقي به موسسات بيمه ايراني بابت بيمه عمر از درآمد مشمول ماليات كسر مي‌شود.

      • معافيت سرمايه بيمه عمروسرمايه‌گذاري (سرمايه فوت و اندوخته سرمايه گذاري) از ماليات بر درآمد:

سرمايه بيمه عمري كه بيمه‌گذاران يا استفاده كنندگان از موسسات بيمه به صورت يكجا يا مستمري دريافت مي‌كنند، طبق ماده 136 قانون مالياتهاي مستقيم از پرداخت ماليات معاف است.

      • معافيت سرمايه بيمه عمروسرمايه‌گذاري (سرمايه فوت و اندوخته سرمايه گذاري) از ماليات بر ارث:

*10- پوشش فوت ناشي از حادثه تا سقف 100.000.000 ريال بدون پرداخت حق بيمه اضافي به شرط پرداخت اولين قسط بيمه نامه در زمان تكميل فرم پرسشنامه

*11- پرداخت 25% از سرمايه فوت در آخرين سال حيات بيمه شده حداكثر تا سقف 150.000.000 ريال

 

     عمر و سرمايه گذاري (جام مهر)

     در بيمه نامه جام مهر ضمن ارائه تمامي پوشش هاي مربوط به بيمه نامه جام زندگي،  مزاياي اختصاصي ذيل نيز ارائه مي گردد

1- ارائه پوشش فوت براي بيمه شده دوم (معاف از پرداخت هزينه هاي بيمه گري)

2- ارائه پوشش معافيت ازپرداخت حق بيمه درصورت فوت بيمه شده اول (بيمه گذار)

--- --- ---

  ** چرا؟ **

-

بسیار عجیب است که ما انسان‌ها بعضا با اختیار و رضایت کامل حاضر به بهبود و اصلاح رفتارهای غیر منطقی خود در حوزه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی نیستیم؛ مگر اینکه به خود آییم یا مجبور شویم با رعایت قوانینی پر هزینه و کاملا کنترل‌کننده به آن تن دهیم. به طور مثال در حوزه رانندگی مجبوریم کمربند ایمنی را ببندیم، باید با سرعت مجاز حرکت کنیم، هزینه کیسه هوا و ترمز ضد قفل را بپردازیم نقص فنی اتومبیل خود را رفع کنیم تا هوا آلوده نشود. در حین رانندگی حق مکالمه با تلفن همراه را نداریم.
لازم است مسئولیت مدنی خود را در برابر اشخاص ثالث بیمه کنیم و.... مثال دیگر در حوزه محافظت از چیزهایی است که دوست داریم مانند منزل، اتومبیل شخصی و سلامتی که حتما فکر زیادی درباره‌شان کرده‌ایم. بنابراین به نظر می‌رسد چه دوست داشته باشیم چه دوست نداشته باشیم به اختیار خود یا به الزامات قانونی، عمل کردن به موارد ذکر شده برای ما نتایج خوبی به بار می‌آورد. تصور صحنه تصادفی که در آن چندین اتومبیل له و لورده شده‌اند، می‌تواند بسیار وحشتناک باشد کشته و زخمی‌های به جا مانده، عواقب ناشی از حادثه برای بازماندگان و هزینه‌های فردی و اجتماعی مصدومین همگی نشان می‌دهد که ما در رانندگی بی‌دقتی به خرج داده‌ایم و عقلانی رفتار نکرده‌ایم. اگر چه ممکن است هر فردی برای توجیه چنین رفتارهایی بهانه‌ها و توجیهات گوناگونی ردیف کند. مهم‌ترین دلیل آن،  این است که وقوع چنین حوادث تاسف باری برای اکثر ما خیلی آشکار و قابل لمس نیست. یا دست کم این طور تصور می‌کنیم که برای شخص ما هرگز اتفاق نخواهد افتاد. مصداق معروف آن این ضرب‌المثل است که «مرگ حق است فقط برای همسایه». در مورد امور مالی هم رفتار مشابهی را از سوی غالب افراد شاهدیم. چرا اکثر ما با رضایت و اختیار حتی به توصیه افراد مجرب، موفق و مورد اعتماد حاضر به پس‌انداز، سرمایه‌گذاری و تامین آتیه خود و خانواده‌مان نیستیم و برای محافظت از آینده پولی‌مان فکری نمی‌کنیم؟ در صورتی که حاضریم یا به عبارتی مجبوریم مسئولیت خود را در برابر جان و مال افراد غریبه با بیمه شخص ثالث به عهده بگیریم!

 آیا نمی‌توانیم یا واقعا نمی‌خواهیم تصور کنیم که مدیریت ضعیف امور مالی و پیامدهای مخرب آن در سال‌های آتی تا چه حد می‌تواند برای خود و خانواده‌مان مصیبت بار باشد. چه اتفاقی ممکن است برای عزیزانی که دوستشان داریم بیفتد اگر از هم اکنون برای زمان پیری، بیماری، از کار افتادگی، بی‌کاری، رکود اقتصادی و حتی یک حادثه ناگهانی یا طبیعی که منجر به فوت ما به عنوان سرپرست و نان‌آور خانواده شود فکری نکرده باشیم. ناراحتی نبودن ما برایشان کافی نیست؟ آیا همسر ما باید نگران هزینه‌های مراسم بعد از ما باشد؟ آیا از عهده پرداخت اجاره محل سکونت خود برمی‌آیند؟ اگرخانه شان در گرو وام بانکی باشد چطور؟ هزینه تحصیل فرزندان کوچکمان؟ اگر مجبور شوند برای اینکه ترک تحصیل نکنند به موسسات خیریه مراجعه کنند آیا اعتماد به نفسشان حفظ خواهد شد؟ مبادا برای تهیه نقدینگی لازم مجبور شوند وسایل ضروری و با ارزش زندگی خود را بفروشند یا چوب حراج به تجارتی که از شما برایشان باقی مانده است بزنند! به طور حتم در آن زمان احساس خواهیم کرد کاش می‌شد دوباره به این دنیا بر می‌گشتیم

. یکی از کم نظیرترین روش‌ها بهره بردن از «بیمه عمر و سرمایه‌گذاری» است که می‌تواند در روزهای زمستانی حادثه، هیزم لازم را برای گرم نگه داشتن کانون مالی خانواده فراهم کند.

 

 با ما بمان ...

    بـیـــمـــــه مـــــا  

  نمـاینـدگـی1417

  ( کـیـهـانـی )

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بیمه ما(ملت ایران) نمایندگی1417 - کیهانی

اصفهان

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

بیمه عمر و سرمایه گذاری جام زندگی، بیمه حوادث، بیمه درمان گروهی، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه اتومبیل، بیمه آتش سوزی، بیمه باربری، بیمه تمام خطر مهندسی، بیمه انرژی، بیمه خاص، بیمه اشخاص، بیمه عمر، مشاوره بیمه، صدور بیمه نامه، مشاوره و صدور انواع بیمه نامه، اصفهان، bimeh، bimehma، bimehma1417، بیمه ما، بیمه ما (ملت ایران)، ملت ایران، بانک ملت، isfahan، esfahan، iran، Insurance، Ma Insurance، جام زندگی، بازاریابی، بازاریاب، اطمینان، خدمات بیمه، صدور بیمه نامه، مشاوره و صدور انواع بیمه نامه، کیهانی، نمایندگی کیهانی، کد 1417، 1417، نمایندگی 1417 بیمه ما

دسته‌بندی خدمات