تاورکرین برج - بطالبلوئی

اینورتر, تاورکرین, اسانسور

تاورکرین چیست

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تاور کرین (جرثقیل برجی) یک شکل مدرن از جرثقیل تعادل است که از قطعات اصلی مشابه تشکیل شده است و در دال بتنی به زمین ثابت شده(و گاهی اوقات به طرف سازه متصل میشود )، تاور کرین (جرثقیل برجی) اغلب بهترین ترکیب از ارتفاع و ظرفیت بلند کردن را دارد و در ساخت و ساز ساختمان های بلند استفاده می شود. پس از اتصال پایه به دکل می توان به تاور کرین (جرثقیل برجی) ارتفاع داد.علاوه بر این دکل به واحد گردان (دنده و موتور) اجازه می دهد تا جرثقیل بچرخد. در بالای واحد گردان سه بخش اصلی وجود دارد: بازوی افقی بلند (بازوی کار یا فلش) بازوی افقی کوتاه (بازوی تعادل یا کنفلش) و کابین اپراتور.
بازوی فلش قسمتی از تاور کرین (جرثقیل برجی) است که بار را حمل می کند.بازوی کنفلش حامل وزنه تعادل است،معمولا از بلوک های بتونی تشکیل شده و نیروی حاصل از بار را به مرکز جرثقیل منتقل می کند.
اپراتور تاور کرین (جرثقیل برجی) یا از کابین بالای جرثقیل و یا بوسیله کنترل از راه دور از روی زمین جرثقیل را کنترل می کند.در حالت اول کابین اپراتور در بالای جرثقیل متصل به قسمت گردان است یا در قسمت پایین آن قرار دارد.
اپراتور تاور کرین (جرثقیل برجی) با استفاده از موتورهای الکتریکی،سیم بکسل و قرقره ها قلاب را کنترل می کند.قلاب بر روی گهواره متحرک فلش تاور کرین (جرثقیل برجی) قرار دارد.نحوه نصب تاور کرین.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

تاورکرین برج - بطالبلوئی

مشهد

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اینورتر، تاورکرین، اسانسور، تعمیرونگه داری، قطعات تاورکرین، نصب اینورتر، نصب تاورکرین، نصب آسانسور

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات