فروشگاه اینترنتی برلیان

لوازم خانگی, طروف آشپزخانه, لوازم دکوری

آنچه بایدبدانیم

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
1. ظروف تفلون راتاچه دمایی میشود روی شعله قرارداد ؟
توصیه می شود برای حفظ نچسبی، ظرف را بیش از حد حرارت ندهید؛ زیرا باعث شکستن پیوندهای شیمیایی PTFE و در نتیجه تجزیه آن می گردد که در نهایت منجر به تغییر خواص تفلون به ویژه کاهش خاصیت نچسبی ظرف می شود.

2. چگونه ظروف تفلون راتمیز کنیم ؟
ظرف را با ید با آب ، مایع ظرف شویی و اسفنج نرم شست.ظروف نچسب را باید بعد از هر بار استفاده شست تا لایه چربی روی سطح آن پاک شود. یک اسفنج بهترین وسیله برای شستشوی داخل و خارج ظروف می باشد.

3. PFOA چیست ؟
پرفلویورواکتانوییک اسید ( perfluorooctanoic acid ) ماده ای است که توسط برخی از تولیدکنندگان مواد نچسب در فرآیند تولید پوشش PTFE (تفلون) استفاده می شود. این ماده به محیط زیست آسیب می رساند.مواد پوشش نچسب به کار رفته در ظروف صنایع تولیدی عروس، عاری از هر نوع ماده ی سمی و صد در صد عاری از PFOA می باشد.

4. آیامیشودظروف نچسب رابازسازی نمود ؟
از بازسازی ظروف تفلون باید به طور جدی اجتناب شود، چرا که نوع ماده مصرفی و شیوه کار واحدهای بازسازی مورد تایید وزارت بهداشت نیست.

5. سرامیک چیست ؟
در ساخت ظروف سرامیک 99.9 درصد از مواد طبیعی استفاده گردیده که هیچگونه ضرری برای سلامتی انسان ندارد.ازویژگی منحصر به فرد این نوع پوشش، دوام بالای آن بوده که در برابر سایش و خوردگی بسیار مقاوم است. این ظروف از ورق آلومینیوم با درجه خلوص بالا تهیه شده است. پوشش های سرامیک شکننده بوده و نباید به آن ها ضربه وارد شود اما مقاومت بالایی نسبت به سایش و خراش دارند.

6. چگونه ازظروف سرامیکی استفاده کنیم ؟
در ابتدایی ترین مرحله لازم است ذکر کنیم هرگز ظرف سرامیک را نباید قبل از غذا روی حرارت قرار دهید زیرا لایه سرامیک بدون مواد غذایی آسیب خواهد دید و ترک میخورد.این ترکها با چشم غیر مسلح قابل رویت نیستند و زمانی شما متوجه خواهید شد که دیر شده است.هرگز ظرف سرامیکی داغ را در اب سرد فرونبرید و نباید ظروف سرامیکی داغ را روی سطحی که اختلاف دمای زیاد دارد قرار دهید . در استاندارد استفاده از ظروف سرامیکی هرگز ظروف سرامیکی را داخل هم قرار ندهید.برخی آشپز ها برای اینکه سرویس انها فضای کمتری داخل کابینت اشغال کنند آنها را بصورت سایز بندی داخل هم قرار میدهند.این روش باعث میشود لایه سرامیک ظرف تحتانی اسیب دیده و علاوه بر آن پوشش رنگ ظرف فوقانی نیز آسیب خواهد دید.

7. تفاوت ظروف سرامیک وگرانیت ؟
ظروف سرامیکی جزء ظروف بهداشتی و دارای خاصیت ضدخش هستند اما پس از مدتی خاصیت چسبندگی ان از بین میرود. ظروف گرانیتی خاصیت ضد چسبندگی بالایی دارند اما ضد خش نیستند.

8. کدام یک بهتراست ظرف سرامیک یاگرانیت ویا تفلون ؟
سرامیک به جزمورد چسبندگی از ظروف تفلون بالاتر است و ظروف گرانیتی نیز از لحاظ نچسب بودن از ظروف تفلون و سرامیک بالاتر است.



اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه اینترنتی برلیان

یزد

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

لوازم خانگی، طروف آشپزخانه، لوازم دکوری، لوازم منزل

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات