شرکت کالا کیفیت ستاک CALTESCO

تامین تجهیزات اندازه گیری,آزمون و کالیبراسیون, ارایه خدمات پس از فروش

NPL چیست؟ تاریخچه NPL

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تاریخچه NPL

آزمایشگاه ملی فیزیک ( NPL ) در سال 1900 برای استانداردسازی و تأیید دستگاه های اندازه گیری، آزمون مواد و تعیین ثابت های بنیادی فیزیک تأسیس شد. NPL یکی از قدیمی ترین آزمایشگاه های استانداردسازی در جهان می باشد.
در سال HRH ،1902 پادشاه والز، شاه جورج V، از واژه هایی استفاده کرد که به عنوان واژه های مؤثر مورد قبول واقع شده
است، اهداف به صورت غیررسمی به قرار زیر می باشد:

« من معتقدم که در آزمایشگاه ملی فیزیک، اولین نمونه مشارکت کشور در تحقیق علمی را داریم – هدف این طرح، آوردن دانش علمی در زندگی تجاری و صنعتی روزانه ما می باشد.تا مانع بین تئوری و عمل از بین برود و در اتحاد بین علم و تجارت مؤثر باشد. 

ابتدا، توسعه kew observatorg تصور می شد که در اطراف پارک old Deer در ریچموند قرار داشت، و برای 18 سال
اول از پیدایش آن، NPL تحت کنترل جامعه سلطنتی بود. از زمان برقراری اش، کار تحقیقاتی در NPL شامل همه شاخه های فیزیک، نور، الکتریسیته، مغناطیس، ارتباطات رادیویی، مهندس، فلزشناسی، هوانوردی و طراحی کشتی بوده است. بسیاری از دانشمندان معروف بریتانیا در NPL کار کرده اند از جمله، آلان تورینگ، لوییز اِسِن و دونالد دیویس.
برخی از قابل توجه ترین موفقیت ها و پیشرفت های انجامشده در NPL شامل اختراع موتور کامپیوتر اتوماتیکACE جعبه کلید سوئیچ ، را دارد ساعت اتمی می باشد.

Bushy House خانه بوته ای

خانه بوته ای، خانه ای در شکل های تاریخی قابل توجه مختلف پیشنهاد شده به جامعه سلطنتی به عنوان مکانی برای
آزمایشگاه ملی فیزیک بود.خانه بوته ای در سال های 1663 - 1661 توسط ادوارد بروگر، یکی از دامادهای شاه بدچامبر ساخته شد. اصل خانه موجود توسط ویلیام ساموئل، یکی از معماران دادگاه چارلز دوم طراحی شد. خانه بوته ای نمونه کلاسیک نوع خانه ای است که در انگلستان بعد از بازسازی، شیک و پررونق شد. خانه بوته ای بعد از مرگ پراگر در سال 1713 ، این خانه به دست بزرگان متعددی افتاد، از جمله Lord North، Duc de Nemours و شاه آینده انگلستان. در 24 نوامبر سال 1900 بود که جامعه سلطنتی، نامه ای از Windsor Caste دریافت کرد که زمینی به مساحت 22 آکر، برای نیازهای NPL تا سال 1920 کافی بود، در آن زمان آنها گسترش محل تا اندازه امروزی اش را آغاز کردند.

NPL چیست؟

NPL ، مؤسسه ملی اندازه گیری بریتانیا می باشد و مهم ترین مرکز عالی در توسعه و بکارگیری دقیق ترین استانداردهای اندازه گیری علم و فن آوری در جهان می باشد.خانه بوته ای و NPL دو آزمایشگاه علم و فن آوری می باشد که کار در تجارت و دولت را به سود ملی قبول میکند و تأثیر اقتصادی و اجتماعی را از طریق علم اندازه گیری در رده جهانی، نوآوری بکار رفته در پژوهش و خدمات اطلاعاتی ارائه می دهد.

مأموریت
قابلیت اندازه گیری را ایجاد کند که مبنای ترقی بریتانیا و کیفیت زندگی را تشکیل دهد.
استراتژی
• ارائه خدمات اطلاعاتی -دانش- و علم پاسخگوی عالی
• وضعیت ملی و بین المللی و نفوذ: مؤسسه برتر اندازه گیری ملی
• NMI که به بهترین نحو، تأثیر اقتصادی و اجتماعی را اثبات می کند
• رشد ارگانیک و تغییر درجه ابتکار عمل ها برای ایجاد تجارت پایدار و در حال رشد برای بیش از یک قرن NPL ،استانداردهای اولیه ملی را توسعه و حفظ کرده است.این استانداردها مبنای زیرساخت قابلیت ردیابی سیستماندازه گیری ملی را در سرتاسر بریتانیا و جهان تشکیل می دهندو درستی و انسجام اندازه گیری را تضمین می کند. NPL تضمینمی کند که علم و فنآوری اندازه گیری پیشرفته و جدید، تأثیر مثبتی در دنیای واقعی دارند. NPL ، راه حل های اندازه گیریمهمی را در جهان ارائه می دهد که در توسعه و پژوهش تجاریحیاتی هستند و در موفقیت های تجاری در بریتانیا و جهانپشتیبانی می نماید.اندازه گیری خوب، کیفیت و بهره وری را افزایش می دهد ومبنای اعتماد مصرف کننده و تجارت -خرید و فروش- را تشکیلمی دهد و برای نوآوری حیاتی می باشد. ما پژوهش انجام می دهیمو مهارت مان را با دولت تجارت و جامعه به اشتراک می گذاریمتا به افزایش و ارتقاء عملکرد اقتصادی و کیفیت زندگی کمککنیم. اندازه گیری های NPL کمک می کند زندگی ها حفظ شود واز محیط حفاظت شود، تا شهروندان بتوانند احساس امنیت و آرامشکنند و از کمپانی ها و تجارت بین المللی نیز جهت نوآوری پشتیبانیو حمایت می نماید.پشتیبانی در زمینه هایی چون توسعه درمان های پزشکی پیشرفته و
پایش محیط زیست که به تضمین کیفیت بهتر زندگی کمک می کند.در NPL بیش از 500 دانشمند مشغول به کار هستند و در جنوب غربی لندن واقع است. این آزمایشگاه به مساحت36000 مترمکعب می باشد. در این ساختمان 388 آزمایشگاه
علمی اندازه گیری پیشرفته و بسیار وسیع جهان وجود دارد.آزمایشگاه ملی فیزیک به نفع دفتر ملی اندازه گیری توسط مدیریتمحدود کل شرکت های تابع Serco Group PLC اداره می شود.دیوید ویلتس، وزیر کشور برای علم و دانشگاه ها، تصمیم خودرا درباره عملیات های آتی NPL از سال 2014 اع الم کردهاست، هنگام انعقاد قرارداد جاری با مالکیت دولت به عنوان مقاطعه کار و با اجرای Serco Group PLC ، تا پایان قرارداد.

سیستم اندازه گیری ملی  NMS
سیستم اندازه گیری ملی ( NMS ) شبکه ای از آزمایشگاه ها و پروسه هایی است که استانداردهای اندازه گیری و وسایل آزمونکالیبراسیون را تهیه می کنند. زیرساخت اندازه گیری را حفظ می کند. وضعیت اندازه گیری بریتانیا را در سطح بین المللی نشان می دهد و بر توسعه استانداردها تأثیر می گذارد.NMS بوسیله واحد تجارت، نوآوری و مهارت ها ( BIS ) تأمینبودجه می شود و از نوآوری در تجارت بوسیله اثبات قبولپروسه ها و محصولات جدید پشتیبانی می کند، زمان های
طراحی و توسعه را کاهش می دهد و پیشرفت ها در محصولموجود را امکان پذیر می سازد.NMS ، دانش و اطلاعات اندازه گیری را از طریق رویدادها،تحقیق، مطالعات موردی، آموزش، خبرنامه ها، مشاوره و راهنماها به جامعه اندازه گیری گسترده تر اشاعه می دهد.

منبع:

http://www.npl.co.uk

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کالا کیفیت ستاک CALTESCO

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

تامین تجهیزات اندازه گیری،آزمون و کالیبراسیون، ارایه خدمات پس از فروش، برگزاری آموزشهای تخصصی مترولوژی و کالیبراسیون، انجام خدمات کالیبراسیون، تعمیر و بازسازی تجهیزات کالیبراسیون، مشاوره جهت استقرار سیستمهای مدیریت کیفیت، مشاوره رایگان جهت ساخت و تجهیز آزمایشگاه، اخذ نشان CE ، تامین استانداردهای بین المللی، مشاوره جهت اخذ علامت استاندارد ایران جهت محصولات، مشاوره جهت تدوین استاندارد کارخانه ای، ممیزی وصدورگواهینامه سیستمهای کیفیت ، مشاوره جهت استاندارد کارخانه ای، ثبت برند و علامت تجاری، برگزاری سمینارهای علمی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات