شرکت کالا کیفیت ستاک CALTESCO

تامین تجهیزات اندازه گیری,آزمون و کالیبراسیون, ارایه خدمات پس از فروش

Mitutoyo تاریخچه کولیس

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در سال 1914 فردي به نام میتوتویو Mitutoyo اولین پروانه ساخت کولیس را کسب کرد و تولید آن را در همان سال در کارخانه میزونوکوچی در شهر کاوازاکی ژاپن شروع کرد. در سال 1953 کارخانه آن به اوتسونومیا انتقال یافته و تولید انبوه آن شروع شد.در سال 1956 این فرد اولین کسی بود که موضوع استفاده از فولاد ضد زنگ را براي ساخت کولیس مطرح کرد.

هفت سال بعد در سال 1963 میتوتویو Mitutoyo بیش از یک میلیون کولیس تولید کرد. در همان سال تولید کولیس ساعتی آغاز شد و به دنبال آن کولیس هاي دیجیتالی و سپس کولیسهاي ضد زنگ که در مقابل آب و روغن مقاوم بودند تولید شد. کولیس هاي کار سنگین که طول 450 میلیمتر و بیشتر را اندازه گیري می کنند از سال 1961 ساخته شدند. امروزه کولیس هایی که طول 2000 میلیمتر را اندازه می گیرند نیز تولید می شود . بدنه این نوع از کولیس ها از فیبرهاي کربنی است تا سبک باشند و معضل بزرگ این کولیس ها که سنگینی آنها است را بدین گونه رفع کرده اند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کالا کیفیت ستاک CALTESCO

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

تامین تجهیزات اندازه گیری،آزمون و کالیبراسیون، ارایه خدمات پس از فروش، برگزاری آموزشهای تخصصی مترولوژی و کالیبراسیون، انجام خدمات کالیبراسیون، تعمیر و بازسازی تجهیزات کالیبراسیون، مشاوره جهت استقرار سیستمهای مدیریت کیفیت، مشاوره رایگان جهت ساخت و تجهیز آزمایشگاه، اخذ نشان CE ، تامین استانداردهای بین المللی، مشاوره جهت اخذ علامت استاندارد ایران جهت محصولات، مشاوره جهت تدوین استاندارد کارخانه ای، ممیزی وصدورگواهینامه سیستمهای کیفیت ، مشاوره جهت استاندارد کارخانه ای، ثبت برند و علامت تجاری، برگزاری سمینارهای علمی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات