شرکت کالا کیفیت ستاک CALTESCO

تامین تجهیزات اندازه گیری,آزمون و کالیبراسیون, ارایه خدمات پس از فروش

نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی (ArabLab) در دوبی - 20 تا 23 مارچ 2017 میلادی - 30 اسفند 1395 تا 3 فروردین 1396

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی (ArabLab)  

مکان برگزاری : دوبی

زمان برگزاری :  20 تا 23 مارچ 2017 میلادی - 30 اسفند 1395 تا 3 فروردین 1396

درباره نمایشگاه:

 نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی دبی(ARABLAB)  که هر ساله در ماه مارس برگزار میگردد مردم را از تمام دنیا به هم مرتبط می سازد و آخرین تجهیزات آزمایشگاهی و ابزار دقیق را از کارخانه های اصلی در دنیا، به نمایش می گذارد.

ARABLAB تنها نمایشگاه تجاری برای صنعت آزمایشگاهی است که خریدارانی از بازارهای رو به رشد، از قبیل خاور میانه و آفریقا، شبه قاره هند، آسیا و چین را به خود جذب می کند.

نمایشگاه ARABLAB  در فضایی وسیع، بیش از 950 غرفه دار از حدود 100 کشور جهان را در خود جای میدهد تا  آخرین تجهیزات آزمایشگاهی و ابزار دقیق را که محصول سازندگان اصلی جهانی است به نمایش گذاشته و به خریداران جهانی ارائه کنند.

علاوه بر فضای نمایشگاهی گسترده، پیشرفت بخش اختصاصی نمایشگاه با نام آزمایشگاه شیمی (CHEMLAB) و نیز برگزاری سومین سال نمایشگاه تخصصی تکنولوژی زیست محیطی در کنار نمایشگاه اصلی، جایگاه نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی دبی (ARABLAB) را به عنوان یکی از رویداد های اصلی جهانی در صنعت آزمایشگاهی تثبیت کرده است.

نمایشگاه عرب لب بعنوان بزرگترین نمایشگاه معرفی محصولات تجهیزات آزمایشگاهی تحقیقاتی و دانشگاهی در منطقه و جهان مطرح است. این نمایشگاه در سال 1982 میلادی با حدود 35 غرفه دار و 370 بازدیدکننده در شهر دوبی شروع به فعالیت نمود. در آخرین سال برگزاری، این نمایشگاه میزبان 927 غرفه دار و چیزی در حدود 10 هزار بازدیدکننده از سرتاسر جهان بوده است. در این نمایشگاه که هم اکنون بعنوان برترین نمایشگاه حوزه تجهیزات آزمایشگاهی در جهان محسوب می گردد، تمامی برندهای مطرح تجهیزات‌ساز برتر دنیا حضور داشته و به معرفی محصولات خود می پردازند. نکته قابل توجه اینجاست که هرسال تعداد زیادی از شرکت های تامین کننده تجهیزات آزمایشگاهی و نیز دانشگاه های مطرح دنیا به منظور تامین بخشی از قطعات و تجهیزات آزمایشگاهی خود از این نمایشگاه دیدن می نمایند.

رشد چشمگیر و روند توسعه این نمایشگاه در سال های اخیر قابل توجه بوده و در سال آتی (سال 2017) نیز پیش بینی می شود این روند رشد ادامه یابد. سال گذشته، این نمایشگاه پذیرای بیش از 500 نفر بازدیدکننده ایرانی بوده که علاوه بر گذراندن تعطیلات عید سال نو به بازدید از این نمایشگاه پرداخته اند.

امسال نمایشگاه در تاریخ 23 مارچ 2017 و همزمان با تعطیلات عید نوروز و در محل نمایشگاه های بین المللی شهر دوبی (DWTC) برگزار خواهد شد.

 

8 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کالا کیفیت ستاک CALTESCO

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

تامین تجهیزات اندازه گیری،آزمون و کالیبراسیون، ارایه خدمات پس از فروش، برگزاری آموزشهای تخصصی مترولوژی و کالیبراسیون، انجام خدمات کالیبراسیون، تعمیر و بازسازی تجهیزات کالیبراسیون، مشاوره جهت استقرار سیستمهای مدیریت کیفیت، مشاوره رایگان جهت ساخت و تجهیز آزمایشگاه، اخذ نشان CE ، تامین استانداردهای بین المللی، مشاوره جهت اخذ علامت استاندارد ایران جهت محصولات، مشاوره جهت تدوین استاندارد کارخانه ای، ممیزی وصدورگواهینامه سیستمهای کیفیت ، مشاوره جهت استاندارد کارخانه ای، ثبت برند و علامت تجاری، برگزاری سمینارهای علمی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات