شرکت کالا کیفیت ستاک CALTESCO

تامین تجهیزات اندازه گیری,آزمون و کالیبراسیون, ارایه خدمات پس از فروش

سمینارهای تخصصی نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی عرب لب ArabLab 2017 در امارات - دوبی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سرفصل های کلی و سمینارهای تخصصی حوزه تجهیزات آزمایشگاهی

نمایشگاه عرب لب هرساله علاوه بر نمایش و معرفی آخرین دستاوردها و فناوری های مرتبط با آنالیز و مشخصه یابی، به معرفی روش های کار با دستگاه ها و نیز متدهای آنالیز جدید در غالب سمینارهای تخصصی می پردازد. این سمینارها عموما توسط محققین دانشگاهی و یا محققین شرکت های تولیدکننده تجهیزات ارایه می گردد. 
شرکت در این سمینارها برای بازدیدکنندگان نمایشگاه بصورت کاملا "رایگان" بوده و برای تایید حضور بازدیدکنندگان، بایستی ثبت نام بصورت الکترونیکی و از طریق وبسایت نمایشگاه صورت پذیرد.
شرکت تجارت هوشمند هیراد بعنوان نمایندگی نمایشگاه عرب لب و با هدف تقویت حضور شرکت های تولیدکننده تجهیزات ایرانی و نیز محققین این حوزه از متخصصین و محققینی که قصد ارایه سمینار در این نمایشگاه را داشته باشند حمایت می نماید. در صورتیکه هدف شما داشتن یک ارایه تخصصی در خصوص روش های نوین آنالیز باشد، میتوانید با همکاری این مجموعه نسبت به برگزاری یک سمینار اقدام نمایید.
 
سمینارهای نمایشگاه عرب لب در چه حوزه هایی است؟

برنامه سمینار نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی دبی شامل مجموعه­ای از سمینارهای شناخته شده است که به معرفی جایگاه های شبکه ای منحصر به فرد برای خریداران و کاربران پرداخته و بر حوزه های ذیل متمرکز می شود:

FOODLAB: این بخش مختص به کنترل کیفیت تولید مواد غذایی بوده و از ابتکارات دوره اخیر نمایشگاه میباشد که با توجه به افزایش نگرانی ایمنی مواد غذایی ایجاد شده است.

PETROLAB: این بخش در ارتباط با کنترل کیفیت در صنعت پتروشیمی و نفت خام میباشد که فرصتی طلاییی برای تکنسین ها در زمینه تجزیه و تحلیل داده ها و تحقیق در مورد صنعت پتروشیمی فراهم میکنند.

MEDILAB: این بخش مرتبط با مدیریت آزمایشگاه پزشکی و مدیریت بالینی در راستای کار تکنسین های پزشکی و داروخانه های بالینی می باشد.

CHEMLAB: این بخش به معرفی و کاربردهای مواد شیمیایی خاص اختصاص دارد.

BIOLAB: این بخشدر رابطه با فروش مواد و دستگاه های مجهز و کامل مرتبط با زیست فناوری با هدف افزایش سطح آگاهی در حوزه این صنعت است.

سمینار یک روزه آینده ی طراحی آزمایشگاه

برگزارکنندگان نمایشگاه عرب لب 2017 در نظر دارند بخش تازه ای را به سمینارهای نمایشگاه پیش رو با عنوان "سمینار یک روزه طراحی آزمایشگاه" اضافه نمایند. این سمینار جهت بهبود طراحی آزمایشگاه های نسل جدید برگزار خواهد شد. مکان این سمینار  در آمفی تئاتر شماره یک واقع در سالن اصلی نمایشگاه عرب لب می باشد.همچنین قابل ذکر است که این سمینار برای مدیران آزمایشگاه ها، تولید کنندگان مبلمان آزمایشگاهی و همچنین طراحان و برنامه ریزان فضاهای آزمایشگاهی بسیار مثمر ثمر خواهد بود.
 



8 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت کالا کیفیت ستاک CALTESCO

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

تامین تجهیزات اندازه گیری،آزمون و کالیبراسیون، ارایه خدمات پس از فروش، برگزاری آموزشهای تخصصی مترولوژی و کالیبراسیون، انجام خدمات کالیبراسیون، تعمیر و بازسازی تجهیزات کالیبراسیون، مشاوره جهت استقرار سیستمهای مدیریت کیفیت، مشاوره رایگان جهت ساخت و تجهیز آزمایشگاه، اخذ نشان CE ، تامین استانداردهای بین المللی، مشاوره جهت اخذ علامت استاندارد ایران جهت محصولات، مشاوره جهت تدوین استاندارد کارخانه ای، ممیزی وصدورگواهینامه سیستمهای کیفیت ، مشاوره جهت استاندارد کارخانه ای، ثبت برند و علامت تجاری، برگزاری سمینارهای علمی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات