مهتاب خودرو/اپشن و امکانات رفاهی

آینه خودرو, سانروف, شیشه بالابر برقی

آینه بغل برقی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

از انجا که طی سالهای اخیر بر تعداد آپشنهای نصب شده روی خودرو ها اضافه می شود تعدادی از این آپشن ها دیگر به ملزومات خودرو تبدیل شده اند که ایر بگ . کولر . سنسور پارک . شیشه بالابر های برقی و آینه بغل برقی و ... از این قبیل متعلقات میباشند.

از آنجا که آینه های بغل سهم عمده ای در کنترل خودرو چه در سرعتهای بالا و چه هنگام پارک کردن دارند لذا وجود چند گزینه روی آنها کمک چشمگیری به راننده میکند که متاسفانه بعضی از خودرو ها فاقد این گزینه ها هستند.

- کنترل برقی آینه:

      تقریباً همه رانندگان سختی تنظیم آینه سمت راست را تجربه کرده اند مخصوصاً هنگام حرکت چرا که تغییر وضعیت و تنظیم کردن آینه راست در زمان حرکت به شدت خطر آفرین میباشد و بد تر از آن اینکه چون فاصله راننده با آن تغییر کرده توان تشخیص درست تنظیم را نداشته و عموماً با چند بار تکرار به نتیجه میرسد در حالی که آینه های برقی این مشکل را نداشته و بدون تغییر وضعیت شدن میتوان آنها را تنظیم کرد.

      دیگر اینکه هنگام پارک کردن خودرو به کمک آینه سمت راست میتوان موانعی از قبیل بلوک های سیمانی و میله های محدود کننده و جوی های آب و ... را به راحتی مشاهده کرده و بدون اسیب دیدن رکاب یا تایر و قالپاق یا رینگ به راحتی پارک کرد.

 هیتر ( گرمکن) آینه . زمان بارندگی که دید راننده به شدت محدود میشود هیتر باعث جلوگیری از ایجاد بخار روی شیشه آینه شده و رانندگی را بسیار ایمن تر میکند. این قابلیت میتواند به صورت مجزا یا با گرمکن شیشه عقب فعال شود.

       نکته دیگر میزان تحدب (خم) شیشه اینه میباشد که استاندارد آن نکته بسیار مهمی است

از آنجا که آینه سمت راست تقریباً 1.2 متر با راننده فاصله دارد امکان دید وسیعتری به راننده میدهد و با تحدب ثابت پاسخگوی نیاز راننده است اما چون آینه سمت چپ بسته به تنظیم صندلی فاصله ای بین 0.5 تا 0.7 متر با راننده را دارد و زاویه آن نیز بسته میباشد لذا یا باید تحدب آن بیشتر باشد ( که به دلیل واید شدن و ناتوانی در تخمین فاصله روش مناسبی نیست) یا اینکه شیشه آن دارای دو خم متفاوت باشد تا راننده نقطه کور نداشته باشد ( لازم به ذکر است که خط نقطه چین روی شیشه آینه سمت راننده دقیقاً مرز این دو خم را نشان میدهد)  

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مهتاب خودرو/اپشن و امکانات رفاهی

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

آینه خودرو، سانروف، شیشه بالابر برقی، کروز کنترل، رادار نقاط کور، سیم کشی، سوکت های خودرویی، سنسور نور و باران

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 ماه قبل