نوین الکترونیک فارس ,, شهاب الکتریک

تابلو تبلیغاتی LED ( روان و ثابت ), دوربین مداربسته دیجیتال و تحت شبکه, سیستمهای کنترل از راه دور

تابلو روان

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تابلو روان چیست ؟

تابلو روان یا تابلو ال ای دی (LED) در واقع نمایشگری است که قابلیت برنامه ریزی برای نمایش انواع متون متحرک, عکس ,فیلم و تیزرهای تبلیغاتی را داراست . مهم ترین ویژگی تابلو های روان در معرض دید بودن  ومورد توجه قرار گرفتن است , به همین دلیل  امروزه استفاده از جذابیت های تابلوهای ال ای دی در تبلیغات برای معرفی هرچه بهتر تجارت  و کسب وکار کاربرد فراوانی پیدا نموده است.

انواع تابلو های روان

تابلوهای روان را ازن ظر رنگ می توان به 4 دسته کلی تقسیم نمود:


1 - تابلو روان  تك رنگ
2- تابلو روان  سه رنگ
3 - تابلو روان هشت رنگ
4- تابلوروان تمام رنگ (FULL COLOR)
 

 

مزیت های تابلو روان

تابلو روان به علت برتری هایی که دارد جایگزین مناسبی برای نئون هاست ,این مزیت ها عبارتند از:

  •  کاهش میزان برق مصرفی: تابلوهای روان درصورت روشن بودن تمام ال ای دی ها 24 وات برق مصرف می کنند در صورتی که در تابلو های نئون  هر ترانس 180 وات برق مصرف می کند. درتابلوهای چند تکه به عنوان مثال سه تکه ,سه ترانس وجود دارد که هرتکه 180 وات برق مصرف می نماید .

  • جذابیت های نمایش مانند متحرک بودن  و تنوع افکت ها و فونت ها
  • قابلیت جابه جایی وانتقال به محل جدید
  • قابلیت تغییر و تعویض متن
  • تنوع رنگ و قابلیت بخش مولتی مدیا
  •  امکان دید تابلو از زوایای متفاوت بدون  نیاز به ایستادن روبروی آن(قابلیت دید تا 120درجه)
  • کاهش هزینه های تبلیغاتی مانند داربست و...

متن تابلو روان

متن تابلو های روان معمولا توسط نرم افزار سوییش مکس 3 یا 4 طراحی وافکت گذاری می شود.  فایل خروجی به صورت TXTاست که در تابلو های وارداتی به وسیله فلش مموری و در تابلوهای تولید داخل توسط  رم هایSD به تابلو روان متصل می شود.  فروشندگان تابلو روان برای بار اول متن مورد نظرتان را طراحی می نمایند و در مراحل بعدی ,چگونگی  طراحی متن ها  را به شما آموزش می دهند.

نکاتی در مورد متن تابلو های روان

 الف) یک راه بسیار خوب برای دعوت و بازدید از سایت شما تبلیغ با استفاده از تابلو های روان است.
ب) سرعت عبور شماره های تماس با شما باید مناسب باشد.
پ) کند بودن حرکت متون با عث کاهش جذابیت وسر رفتن حوصله مشتریان خواهد شد.
ت)در ایام و مناسبت ویژه ازمتون خاصی در تابلو روان استفاده نمایید.
س) فایلهای متنی خود را نگهداری نمایید وهر بار با تغییراتی در آنها, متون خود را به روزآوری نمایید.
 

 نکاتی پیرامون خرید تابلو روان

  • تراکم ال ای دی در هرمترمربع از تابلو : هرچه تراک بیشتر باشد کیفیت تابلو بیشتر است
  • میزان نودهی تابلو روان : برای بررسی از نمونه کارهای قبلی شرکت ارائه دهنده  استفاده نمایید.
  • هزینه نصب وطریقه نصب
  • مدت زمان گارانتی و مواردی که شامل گارانتی می شود.

 

کاربردها و مکان های استفاده از تابلو روان

تابلور روان بخاطر ویژگی های منحصر به فرد نمایشی که دارد می تواند برای بخش موارد متنوع در مکان های فرهنگی و تجاری, موسسات آموزشی, بانک ها ,ادارات دولتی, شرکت های خصوصی ,فرود گاه ها, پایانه ها, معابر شهری ,مترو و پمپ بنزین و... به   کار رود :

  • آگهی های تجاری و تبلیغاتی
  • اطلاع  رسانی رویدادها مانند کنسرت- سمینارو...و اخبار روز
  • ,برنامه های تلویزیونی ,فیلم های آموزشی وفرهنگی
  • پیام های مناسبتی
  • بازی های ورزشی
  • ساعت وتقویم و روز شمار پروژه های ملی  و...

 

تابلو روان ،جایگزین نئو پان:

تابلوهای روان جایگزین بسیار مناسبی برای انواع نئوپان ها شده اند. برتری تابلوهای روان نسبت به نئوپان :
مصرف برق هرترانس در تابلوهای نئون برابر 180وات است. یعنی اگر نوشته ی نئون شما دارای سه تکه باشد باید سه ترانس داشته باشد. حال در یک متر مربع از یک تابلوی ال ای دی یا همان روان ،این میزان مصرف در صورت روشن بودن تمام ال ای دی های تابلو برابر 24 وات است.مزیت دوم تابلوی روان به نئون را می توان تحرک فونت ها و افکت ها دانست . دریک تابلوی روان به راحتی می توان انواع متون و جملات تبلیغاتی را درج نمود و به نمایش گذاشت در صورتی که متن یک نئون قابل تغییر نیست.از سایر مزایای تابلوی روان می توان به رنگی بودن قابلیت پخش فیلم و تصویر و... اشاره کرد. تابلوهای روان را می توان از نظر رنگ به4دسته زیر تقسیم کرد.*تابلوی  تک رنگ*تابلوی  سه رنگ*تابلوی  هشت رنگ*تابلوی  فول کالر
نکته ای که در مورد نسل جدیداین تابلوها مطرح است زاویه دید120درجه آنهاست و نیازی به این که حتما از روبرو به تابلو نگاه کرد.


چگونه به تابلوهای روان متن داده می شود:

این متون توسط نرم افزار سوییش مکس 3یا4 و یک افزونه مخصوص طراحی و افکت گذاری می گردد وفایل نهایی که یک فایل txt است توسط فلش مموری (در تابلوهای وارداتی)و رم های نوع sd(در تابلوهای ایرانی )به تابلو متصل می شوند.معمولا شرکت های تولید کننده اموزش طراحی متن به همراه نرم افزار های مورد نیاز رابه شما خواهند داد.
هزینه نصب تابلوهای روان عموما به عهده مشتری است که توسط یک نصاب جوشکار با تجربه به راحتی اجرایی است .باید توجه داشت که عموما نصابی از طرف شرکت فروشنده معرفی می گردد که از نظر اینجانب اگر نصب تابلو به این فرد محول گردد با توجه به تجربه کافی وی و مورد اطمینان بودن وی از طرف شرکت گزینه منطقی است.


ازمزیت های تابلوهای روان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

عمر بالاو مفید/صنعتی ضد ضرب و  آب بودن آن،مصرف برق بسیار پایین/ قابل ثبول بودن بیشتر LEDبه دلیل جدید بودن (به استناد گزارشات دریافتی از سطح شهر و اقشار متنوع مردم این نتیجه قابل حصول است که تابلو رواندر افزایش جایگاه و پرستیژ اجتماعی بسیار موثر است)/قابلیت پخش انواع متون بوسیله  آن/امکان نمایش تصویر برتابلوروان/امکان تغییر متن و انیمیشن بصورت لحظه ای و حتی آنلاین در تابلوروان
تابلوهای روان را درمکان های زیر می توان مشاهده کرد:تابلوهای راهنما در وسایل نقلیه عمومی/تابلوهای رنگی در استادیوم ورزشی/میادین عمومی/فرودگاه ها/بزرگراه ها/پارک ها/مترو/روی ساختمان های بلند تجاری


کیفیت ماژول تابلو روان چیست؟

در حقیقت کیفیت ماژول تابلو روان است که کارایی نهایی نمایشگر شمارا مشخص می کند. دراین بین فاصله بین دو پیکسل مهم ترین پارامتر کیفی است که به آن دات پیچ هم گفته می شود و با یک عدد نشان داده می شود. به عنوان مثال p25,p16,p20توجه داشته باشید که دریک تابو روان تمام رنگی مجموعه 3یا4 عدد LEDبه عنوان یک پیکسل شناخته می شود مشخصه مهم دیگری که باید در مورد ماژول های LEDدر نظر داشت ابعاد آن است . ماژول هایLEDدر ابعاد مختلفی ساخته می شوند که باید بسته به ابعاد تابلو روان تعدادی از ماژول ها را درعرض و تعدادی را درارتفاع قرار داد تابه سایز مورد نظر رسید.مشخصع دیگری که در مورد مازول های LEDمهم است دات پیچ است. دات پیچ فاصله مرکز تا مرکز پیکسل های ماژول است و معمولا برحسب میلی متر بیان می شود. یک پیکسل در ماژول های تک رنگ از یک LED در ماژول های Dualاز دو LEDمجاور هم در ماژول های 2R1G,2RIB,RGBاز سه LEDمجاور هم و درماژول های 2R1GIBاز کنار هم قرار گرفتن چهارLEDتشکیل می شود. مثلا دات پیچ ماژول قرمز در تویر زیر10هست چون فاصله مرکز تامرکز دوLEDمجاور معادل با10mmاست.
نوع راه اندازی
قبل از هر چیز لازم است با دو مفهوم کاملا متفاوت برای روشن کردن LEDها آشنا شوید. این دو مفهوم DrivingوData applyمی باشند. دادن فرمان لازم به یک LEDراData applyمی گویند. این فرمان ممکن است فرمان روشن ویا فرمان خاموش باشد . اما drivingاعمال جریان تغذیه بهLEDاست.برای اینکه یک LEDبتواند روشن شود می بایست ابتدا یک فرمان روشن به آن داده شودوسپس جریان تغذیه آن برقرار گردد. اگر فرمان روشن بهLEDداده شده باشد. بعد ازDrivingال ای دی روشن می شود اما اگر فرمان خاموش بهLEDداده شده باشد حتی بعد از Drivingهم ال ای دی روشن نمی شود.درایو کردن LEDها در ماژول تابلو روان دائما انجام می شود اما زمانی یک LEDروشن می شود که فرمان داده شده به آن قبل ازDrivingفرمان روشن باشد. فرمان مناسب باتوجه به داده های تصویر توسط برد کنترل تابلو روان به ماژول و سپس به هرکدام ازLEDها داده می شود اما بعد از Drivingاست که مشخص می شود کدام LEDروشن می شود و کدام LED خاموش می ماند.نوع راه اندازی در ماژول تابلوروان ،روش هایی متفاوت برای Drivingدر مازول است. ردیک تقسیم بندی کلی می توان drivingرا در ماژول ها را به دو دسته کلی تقسیم نمود. استاتیک و رفرش

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نوین الکترونیک فارس ,, شهاب الکتریک

شیراز

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تابلو تبلیغاتی LED ( روان و ثابت )، دوربین مداربسته دیجیتال و تحت شبکه، سیستمهای کنترل از راه دور ، بیسیم، دزدگیر و برق اضطراری UPS، اعلام حریق، انرژی خورشیدی، ردیاب، هوشمندسازی اماکن ( اینترنت اشیاء )، راه اندازی انواع شبکه ، نورپردازی، انواع دکل ( مهاری ، خودایستا ، منوپل )، درب برقی ( کرکره ، بازویی ، ریلی )، سیستمهای نوبت دهی، حضور و غیاب ( اثر انگشت ، کارتی ، تشخیص چهره )، انواع پایه دوربین مداربسته ( بلند ، کوتاه )، انواع پایه چراغ روشنایی ( برج نوری ، خیابانی )

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات