چسب یار

واردات و توزیع انواع چسب, فروش چسب های تخصصی, وارد کننده چسب های ساختمانی

چسب کاشت میلگرد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

چسب کاشت میلگرد(خمیر کشات میلگرد) با ویژگی ها و ترکیبات خاصی که دارند می توانند بسته به شرایط جغرافیایی و کاری مورد استفاده قرار گیرند . چسب کاشت میلگرد (خمیر کاشت میلگرد) ABC700 و ABC690 دو کد مشخص از خمیر کاشت های شرکت (ABC (A SIKA BRAND می باشند که بصورت دوجزیی اپوکسی به نسبت اختلاط 1به3 در بازار عرضه میشوند.
کد ABC700 خمیر کاشت میلگردی است که با گان درزگیر (بدون نیاز به داشتن و خرید گان تخصصی) ابراحتی قابل استفاده بوده و کاربر میتواند براحتی در پروژه از آن استفاده نماید . کد ABC690 خمیر کاشت میلگردی است که با گان های دوجزیی حتما بایستی استفاده شود.  از ویژگی های این محصول راندمان فنی بالا و صرفه اقتصادی مناسبی که نسبت به بقیه برندهای موجود در بازار دارا می باشد.

این محصول انواع میلگرد و بولت از شماره 8MM تا 22MM را پوشش می دهد. نوع ویژه رزین و هاردنر به کار رفته در این برند باعث میشود که این محصول حتی در محیط هایی که دما بسیار بالا می باشد خللی در زمان کاربردی (کارپذیری) ایجاد نکند.

از این محصول میتوان به منظور کاشت میلگرد در بتنی که حتی آرماتور انتظار ندارد استفاده شود . استحکام مکانیکی بالا،دوام و طول عمر بسیا بالا،چسبندگی فوق العاده،عدم جذب آب، از ویژگی های منحصر به فرد خواص شیمیایی این محصول .

موارد کاربرد : 

  • اتصال سازه های فولادی به روی بتن ، سنگ و دیگر مصالح ساختمانی
  • تعمیر سطوح بتنی آسیب دیده و کاشت میلگرد انتظار و پر کردن حفره های سطحی
  • کاشت میلگرد و بولت و پیچ در بتن
  • تثبیت انواع چهار چوب و فریم
  • بعنوان مقائم سازی در لایه سطحی 

    تهیه و تنظیم : چسب یار 
    آدرس سایت : www.chasbyar.ir
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

چسب یار

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

واردات و توزیع انواع چسب، فروش چسب های تخصصی، وارد کننده چسب های ساختمانی، وارد کننده انحصاری آکفیکس، سیلیکون ماستیک ، چسب بلزونا، انواع درزگیر، انواع فوم، درزگیر و فوم های ضد حریق، چسب های صنعتی، درزگیر های نما، چسب های تخصصی نما، پلی اورتان، پلی اورتان سوسیسی، سیلیکون خنثی، سیلیکون استراکچر

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 2 روز پیش