کلاب رنتر سایت اجاره کالا

اجاره کنسول بازی, اجاره تجهیزات نمایشگاهی, اجاره صوتی تصویری

اجاره بازی فیفا 2018

همانطور که میدانید قیمت بازی های پلی استیشن ۴ کمی بالاتر از توان خرید مردم است. از این رو بر این شدیم تا اجاره بازی را در کلاب رنتر داشته باشیم.

مشخصات

ورژن :
2017
ورژن :
2018

توضیحات خدمت

بازی  FIFA 18 یک بازی شبیه سازی فوتبال از سری بازی های فیفا است که توسط کمپانی(EA) Electronic Arts در تاریخ ۲۹ سپتامبر۲۰۱۷ معادل جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ برای ویندوز منتشر شد. این نسخه انتشار یافته بیست وپنجمین سری نسخه های این سری بازی هاست. جلد طراحی شده برای نسخه بیست و پنجم عکس کریستانو رونالدو همراه با پیراهن تیم باشگاه رئال مادرید است که حامل نظر ویژه نسبت به این باشگاه و ورزشکار دارد.

موتور بازی از سری دوم موتور  Frostbite 3 است. این موتور بازی امکان کنترل اضافی بر روی شرایط مختلف مثل رنگ بندی ها حالت های آب و هوایی دارد و این مژده به بازیکنان فیفا داده شده است که با بهره گیری از این موتور قوی شرایط مختلف آب و هوایی به سادگی بتوانند مورد استفاده قرار دهند در نسخه های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان این بازی شامل یک حالت روتین و پشت سر هم و مبتی بر داستان است. در نسخه های پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ که با نام لیگ ادیشن شناخته ی شود شامل ویژگی جدیدی نسبت به نسخه قبل خود نیستند. تنها اقدام به بروزرسانی نقل و انتقالات و خریدها تیم شده است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کلاب رنتر سایت اجاره کالا

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجاره کنسول بازی، اجاره تجهیزات نمایشگاهی، اجاره صوتی تصویری، اجاره دیجیتال، اجاره تجهیزات مراسم، اجاره بهداشت و سلامت، اجاره تلویزیون شهری، اجاره بازی

دسته‌بندی محصولات و خدمات