کلاب رنتر سایت اجاره کالا

اجاره کنسول بازی, اجاره تجهیزات نمایشگاهی, اجاره صوتی تصویری

اجاره تلویزیون شهری خارج سالن- دات‌پیچ۵

اجاره تلویزیون شهری خارج سالن دات‌پیچ5 به شما کمک می‌کند تا با صرف هزینه و وقت کمتر براحتی معرفی و تبلیغات خود را در معرض دید عموم قرار دهید.

توضیحات خدمت

تلویزیون شهری،تلویزیون تبلیغاتی یا تلویزیون LED یک نمایشگر هوشمند بزرگ است که  در کنار بزرگراه‌ها، چهارراه ها،مراکز تجاری،پارکها ، ورزشگاه‌ها و سر در سازمانها دولتی و… که در معرض دید عموم هستند قرار می‌گیرند و معمولا بصورت رنگی عکس ها، پیام‌ها و فیلم‌های تبلیغاتی را اطلاع رسانی می‌کنند. تلویزیون شهری از کنار هم قرار گرفتن کابینت‌های مجزایی که شبیه به یک تلویزیون کوچک است تشکیل می‌شوند. تلویزیون شهری LED انواع مختلفی دارد که نسبت به کاربرد و مکان قرارگیری با توجه به نظر کارشناس، در ابعاد مختلف قابل ارائه است.

نمایشگر شهری از نظر کاربرد به دو دسته تلویزیون شهری داخل سالن و تلویزیون شهری خارج سالن تقسیم می شوند.

اجاره تلویزیون شهری داخل سالن که در فضاهای داخل مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تلویزیون ها از ظرافت و سبکی بیشتری نسبت به تلویزیون‌های فضای خارج برخوردارند. همچنین می توان به قابلیت های تاچ اسکرین و ۳ بعدی نیز در این تلویزیون ها اشاره کرد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کلاب رنتر سایت اجاره کالا

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجاره کنسول بازی، اجاره تجهیزات نمایشگاهی، اجاره صوتی تصویری، اجاره دیجیتال، اجاره تجهیزات مراسم، اجاره بهداشت و سلامت، اجاره تلویزیون شهری، اجاره بازی

دسته‌بندی محصولات و خدمات