کلاب رنتر سایت اجاره کالا

اجاره کنسول بازی, اجاره تجهیزات نمایشگاهی, اجاره صوتی تصویری

اجاره صندلی جک دار

با اجاره صندلی جک دار از کلاب رنتر در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.این مدل از صندلی برای استفاده در نمایشگاه‌ها و مکان‌های مشابه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

توضیحات خدمت

صندلی پلاستیکی ساخت مناسبی برای نمایشگاه ها دارد این صندلی ها با داشتن پایه فلزی و بدنه پلاستیکی نسبت به سایر مدل ها از وزن کمتری بر خورد است جنس پلاستیک مقاوم این صندلی باعث شده تا طرف داران خاص خود را داشته باشد. جنس بدنه بر روی یک پایه گرد بشقابی طراحی شده است که به صورت مستقیم بر یک نقطه وزن وارد نشود بنابراین برای ساختار هر کف پوشی می توان از صندلی پلاستیکی استفاده نمود به علت داشتن وزن پایین تسبت به سایر صندلی ها این صندلی ها به راحتی توانایی جا به جایی دارند تغییر ارتفاع صندلی به وسیله یک جک ۲۷ سانتی متری صورت می گیرد که میزان کمبود قد فرد را جبران می نماید .

علت استفاده از این جک قرار گرفتن این صندلی ها پشت میز های اطلاعات یا کانتر می باشد تا کسی که به عنوان اپراتور یا پاسخ دهنده پشت میز به صورت کامل بر میز اطلاعات مسلط باشد تا بتواند به صورت کامل به سرویس دهی و یا ثبت اطلاعات و ارائه اطلاعات بپردازد.

در هر طرف از محل نشستن صندلی دو قسمت جهت نگهداری و قرار گرفتن دست طراخی شده است که فرد در زمان قرار گیری بر روی این صندلی ها مشکل محل قرار گیری دست را نداشته باشد هم چنین با طراحی یک لبه به عنوان محل قرارگیری پا مشکل احتمالی در خصوص آویزان ماندن پا را حل نموده است تا با بالا رفتن جک برای کسانی که پا های کوتاه دارند مشکل نشستن نداشته باشند.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کلاب رنتر سایت اجاره کالا

تهران

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

اجاره کنسول بازی، اجاره تجهیزات نمایشگاهی، اجاره صوتی تصویری، اجاره دیجیتال، اجاره تجهیزات مراسم، اجاره بهداشت و سلامت، اجاره تلویزیون شهری، اجاره بازی

دسته‌بندی محصولات و خدمات