شرکت بازرگانی آرمان

محصولات آرایشی بهداشتی, مواد اولیه آرایشی بهداشتی, اسانس

مطالبی در ارتباط با رژلب

یکی از پرمصرف‌ترین کالاهای آرایشی رژ لب است که تنوع بسیار زیادی هم دارد و به همین دلیل انتخاب رنگ دلخواه کمی سخت است. برای سهولت کار اولین قدم شناخت انواع رنگ پوست است، پوست خیلی سفید، روشن، معمولی، برنز و پوست خیلی تیره. یکی از راه‌های ساده برای اینکه بدانید چه رنگ‌هایی مناسب شما هستند،کافیست به رنگ رگ‌های مچ دست خود بطرف داخل نگاه کنید، اگر رنگ رگتان آبی یا بنفش است پوست شما تن سرد دارد، پس بهتر است از رنگ‌هایی که تن سرد دارند استفاده کنید و اگر رنگ رگ‌ها سبز است، تن گرم. چنانچه تشخیص رنگ کمی سخت است، شما تن خنثی دارید و هر دو رنگ گرم و سرد مناسب شما خواهند بود.

انتخاب رنگ رژ

1. رنگ‌هایی را انتحاب کنید که یک یا دو درجه از رنگ طبیعی لب‌هایتان پر رنگتر باشد. برای تست رنگ می‌توانید رژ را فقط به لب پایینی خود بمالید و رنگ آن را با لب بالا مقایسه کنید.

2. اگر دوست دارید لب‌ها بزرگتر بنظر برسند، از رنگ‌های روشن استفاده کنید.

3. برای پوست خیلی روشن، هلویی و بژ. برای پوست معمولی، رزی و بنفش و برای پوست‌های تیره، رنگ‌هایی با ته رنگ نارنجی مناسب اند. اگر پوست شماخیلی تیره است، رنگ‌های قهوه ایی، بنفش، کاراملی یا گردویی مناسبند.

4. چنانچه دوست ندارید لب‌ها خیلی برجسته بنظر برسند می‌توانید با پر رنگ کردن لب پایین و به هم مالیدن لب‌ها آن را کم رنگ‌تر کنید.

چه نوع رنگ قرمزی استفاده کنیم؟

کسانی که پوست خیلی روشن دارند قرمز مایل به صورتی و برای پوست‌های برنز یا معمولی، قرمز روشن و پوست‌های خیلی تیره قرمز یاقوتی.

نکاتی هنگام خرید

حتما رنگ رژ را روی پوست خود امتحان کنید. نوک انگشتان نزدیک‌ترین رنگ به لب را دارند. حتما قبل از تست کردن رنگ بعدی، رنگ قبلی را کامل پاک کنید، بهتر است از فروشنده هم راهنمایی بخواهید.

تناسب رنگ رژ با بقیه چیزها

هیچگاه رنگ رژلب را دقیقا هم‌رنگ لباس انتخاب نکنید.

برای استفاده روزانه بهتر است از رنگ‌هایی که فقط چند درجه از رنگ لب پر رنگ‌ترند استفاده شود و اگر آرایش چشم غلیظ است از رژ کمرنگ استفاده کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت بازرگانی آرمان

فرانسه ، پاریس، پاریس

نوع فعالیت

وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

محصولات آرایشی بهداشتی، مواد اولیه آرایشی بهداشتی، اسانس، عطر و ادکلن، محصولات پوست و مو و زیبایی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات