پدر طراح

طراحی گرافیست , اجرای معمار

هر آنچه که درباره دکوراسیون منزل و یا محل کار خود باید بدانیم؟؟؟

اداری

معماری داخلی فضاهای اداری به معنی طراحی و ساخت یک فضای دلنشین ، کاربردی و جذاب با بهره گیری از دانش ، فن وهنر روزاست. در معماری داخلی طراحان به محیطی با چینش درست وافراد  به تاثیر مستقیم آن در بالابردن سطح کیفی مجموعه می اندیشند چرا که ایجاد یک فضای منطقی با درنظر گرفتن عملکرد پرسنل ومدیران مجموعه ، کلید پیشبرد اهداف هر مجموعه محسوب می گردد. داشتن حریم های خصوصی ، نورمناسب ، دسترسی آسان به دیگر بخش ها و... از نیازهای اولیه پرسنل به شمار می آید که این نیازها باید به صورت چند جانبه توسط معماران مورد بررسی قرار گیرند. در نتیجه می توان با تجزیه و تحلیل فضاهای جزئی, در کل به فضای زیبا، دلنشین و کارآمد دست یافت.

 

تجاری

همانطور که می دانیم در یک فضای داخلی از المان های مختلفی از قبیل نور،رنگ،حجم،بافت و… استفاده می شود،چگونگی ترکیب و بکارگیری این عناصر در کنار هم اختلاف کاربری ها را به ما نشان می دهد. به عنوان مثال در طراحی یک کافی شاپ از رنگهای تیره تر و نور کم تری نسبت به یک فست فود استفاده می شود چرا که شخص در محیط کم نور و خلوت سکوت بیشتری را احساس می کند یا در طراحی یک فضای اداری از تنالیه رنگی متفاوت تری نسبت به یک فضای مسکونی استفاده می شود تا آن مکان را رسمی تر نشان دهد،همچنین حتی المقدور مصالحی بکار برده می شود که کم ترین بازتاب صدا را داشته باشند. آنچه که در این میان اهمیت دارد اینست که شکل و دیزاین یک محیط بگونه ای باشد تا هویت آن مکان را به نحوی شایسته بیان نموده و حس خوب آرامش را برای ما به ارمغان بیاورد.

 

مسکونی

همه ما بخش زیادی از عمر خود را در فضاهای مسقف می گذرانیم لیکن کیفیت فضاهای داخلی تاثیر شگرفی بر عملکرد فیزیکی و روانی انسان می گذارد آنچه به یک بنا روح و نشاط می بخشد طراحی داخلی آن است، دکوراسیون داخلی از عناصر مختلفی از قبیل فرم،نور،رنگ،بافت،کف،دیوار،سقف و سایر عناصر کاربردی از قبیل چیدمان و مبلمان تشکیل می یابد هماهنگی و کاربرد بجای هر یک از این عناصر در کنار هم باعث ایجاد فضایی دلچسب و با آرامش برای انسان می گردد.

 

هتل

طراحی داخلی هتلها،طراحی واجری دکوراسیون داخلی (نظیرسقف کاذب، نورپردازی، پنل، کاغذدیواری و سایرسازه های دکوراتیو وتزیینات مناسب هتلها) از دیگر خدمات گروه روستیک میباشد.

ویلا

در طراحی ویلا ابتدا می بایست تمامی شرایط مکانی ویلا همانند زاویه تابش آفتاب, جهت وزش باد, شرایط زمین, محدوده زمین, ویلا های مجاور, و قوانین ساخت و ساز مورد بررسی قرار گیرند. سپس با بررسی دقیق تر زمین, فرآیند طراحی ویلا آغاز می شود. در این میان نیز می توان طراحی محوطه ویلا را نیز آغاز نمود. طراحی و ساخت ویلا در شمال کشور با توجه به شرایط اقلیمی خاص منطقه صورت می پذیرد, در واقع نوع معماری و دکوراسیون داخلی ویلا بر اساس موقعیت جغرافیایی تعیین خواهد شد. در طراحی ویلا باید تناسب بین فضاهای خارجی و دکوراسیون داخلی ویلا رعایت شود. مجموعه رنگ های به کار برده شده در طراحی ویلا می بایست یک تصویر به هم پیوسته را نمایش دهند. نمای ویلا باید ترکیبی از جزئیات طراحی ویلا, مصالح و مدل های متنوع درب و پنجره و دیگر اجزای تشکیل دهنده باشد تا طراحی آن را زیبا جلوه دهد.

 

غرفه

 

امروزه مدیران شرکت و بازاریابان برای مطرح کردن کالاها و خدمات خود از ابزار مختلفی استفاده می کنند، یکی از این روش های تبلیغاتی حضور در نمایشگاه های داخلی و بین المللی است. در این میان چگونگی حضور در این عرصه خود بحث برانگیز است. در یک نمایشگاه ممکن است ده ها تا هزاران شرکت حضور داشته باشند، طبیعتاً در نگاه اول بیننده ناخود آگاه به سراغ غرفه هایی خواهد رفت که از نظر بصری، جذابیت و گیرندگی بیشتری داشته باشند و این همان چیزیست که شرکتها به دنبال آن هستند یعنی بازدید بیشتر… در نتیجه باید گفت یک غرفه جذاب و دیدنی تاثیر بسیاری در جذب بیننده خواهد داشت و همچنین مشتری بیشتری نیز می تواند داشته باشد لذا یک شرکت طراحی خوب می تواند راه حل مناسبی برای این مسئله باشد. شرکت مهندسی روستیک با در اختیار داشتن کادر تخصصی معماری و معماری داخلی آماده است تا طرحی متناسب با سلیقه و زمینه فعالیت شما ارائه ��ماید.

 

فروشگاه

دکوراسیون مغازه یا دکوراسیون فروشگاه عامل بسیاری مهمی جهت جذب مشتریان است. نحوه طراحی دکوراسیون مغازه ارتباط مستقیمی با نوع محصولات و متراژ مغازه دارد. در مغازه های کوچک همانند مغازه شال و روسری و یا لباس زنانه می بایست از تمامی فضاها به صورت بهینه استفاده نمود. در این نوع مغازه ها می توان در فضاهای غیر قابل استفاده از کمد و کشو های بازشو و یا در برخی موارد از آینه استفاده نمود. در دکوراسیون مغازه پوشاک نیز باید فضایی برای قرار دادن دیگر رنگ ها و سایز های پوشاک در نظر گرفت. در واقع یک دکوراسیون مغازه ایده آل آن دکوری است که علاوه بر زیبایی از فضای داخلی به صورت بهینه استفاده کرده باشد. دکوراسیون مغازه یا فروشگاه به دو قسمت دکوراسیون داخلی مغازه و طراحی ویترین مغازه تقسیم می شود که طراحی ویترین مغازه اولین مرحله جهت جلب توجه مشتری می باشد و بعد از ورود مشتری به داخل مغازه این دکور مغازه است که باعث می شود علاوه بر زیبایی، مشتریان بتوانند به راحتی از محصولات دیدن کنند.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پدر طراح

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

طراحی گرافیست ، اجرای معمار

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات