مبلمان تختخوابشو مبلینت

مبل تختخوابشو, تخت کم جا, نیم ست مبل اداری

راهنمای انتخاب مبل برای هتل

انتخاب مناسب و اصولی مبل برای هتل می‌تواند به شیک‌تر و زیباتر شدن هتل کمک زیادی بکند. دکوراسیون هتل باید به گونه‌ای باشد که هر کس با هر سلیقه‌ای از آن لذت ببرد. طراحی شیک یک هتل باعث می‌شود هتل بتواند امتیاز بیشتری بگیرد و به یک هتل 5 ستاره تبدیل شود.

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که هنگامی که به یک هتل رفته‌اید، زیبایی، راحتی و امکانات هتل شما را مجذوب خود کرده است و شما بعد از آن سفر، دوست دارید که در سفرهای بعدی باز هم به این هتل و یا هتلی در همین سطح بروید و آن را به دیگران نیز توصیه می‌کنید.

انتخاب مبل برای هتل بسیار مهم است. در مکان‌های مختلفی از هتل مانند لابی، اتاق‌ها، رستوران، کافی شاپ و تقریبا در همه جای هتل، از انواع مبل استفاده می‌شود. انتخاب رنگ، جنس، مدل و مشخصات دیگر مبل برای هتل می‌تواند در جذب مشتری بسیار مهم باشد.

از انواع مبل کلاسیک، مدرن و حصیری در مبلمان هتل استفاده می‌شود. همچنین در قسمت‌هایی که مربوط به پذیرایی است، و فضاهای نشینمن، از مبل ال بسیار استفاده می‌شود.

برای انتخاب مبل برای هتل چه نکاتی باید رعایت شود؟

  • انتخاب مبل هتلی، با توجه به کاربرد خاص آن نیازمند توجه ویژه‌ای است. در ادامه نکاتی را که باید در انتخاب مبل برای هتل رعایت شود، آورده شده است.
  • مبلمانی که در هتل‌ها استفاده می‌شود باید سبک و در عین حال بسیار محکم باشد.
  • با توجه به اینکه در هتل افراد مختلف و در سنین مختلف رفت و آمد دارند، برای جلوگیری از آسیب به افراد، مبلمان باید فاقد لبه تیز و برنده باشد.
  • در هر قسمت هتل باید مبل مناسب آن قسمت استفاده شود. مبلی که در رستوران استفاده می‌شود و مبلی که در اتاق استفاده می‌شود، هر کدام باید ویژگی‌های مخصوص به آن مکان را داشته باشد. به طور مثال در رستوران‌ها باید از مبل‌های کوچکتری استفاده کرد.
    • انتخاب رنگ مبل برای هتل بسیار مهم است. رنگ مبل می‌تواند هماهنگ و یا متضاد با دیوارها و کف باشد که هر دو جذابیت خود را دارند.
    • استفاده از کوسن‌های کوچک رنگی روی مبل‌ها می‌تواند به جذابیت دکوراسیون هتل بیافزاید.
    • جنس مبل‌ها باید بادوام و مقاوم در برابر ضربه باشد. با توجه به حضور افراد با فرهنگ‌های مختلف، ممکن است مبل‎ها آسیب ببینند.
    • داخل تشک‌های مبل، برای دوام بیشتر، بهتر است از پلی فوم استفاده شود که به راحتی به حالت اولیه نیز برمی‌گردند.
    • اگر جنس رویه مبل از چرم است، باید چرم اصل باشد. چرم‌های مصنوعی به بدن می‌چسبد و در فصل سرما، سرد و در فصل‌های گرم بسیار گرم می‌شود.
    • ارتفاع مبل برای هتل باید به اندازه نیمکت باشد. ارتفاع مناسب باعث می‌شود که پاها راحت باشند و این گونه استراحت روی این مبل‌ها خستگی را از بدن مهمانان خارج می‌کند.
      • پارچه‌های مبل باید قابل شستشو باشد. این مبل‌ها با توجه به این که در فضایی مانند هتل هستند به سرعت کثیف می‌شوند.
      • استفاده از رنگ‌های شاد در دکوراسیون و رنگ مبل برای هتل، تاثیر زیادی در روحیه مهمانان می‌گذارد.
      • در فضاهای نشینمن و سوئیت‌های بزرگ باید مبل‌ها به صورت دایره یا نعلی باشند. در این حالت مهمانان حس دور هم بودن و صمیمیت می‌کنند.
      • لابی یا ورودی هتل
      • لابی یا ورودی هتل یکی از مهمترین مکان‌های هر هتلی است. شخص به محض ورود به هتل، فضای لابی را مشاهده می‌کند. لابی نمایانگر کل هتل است. پس باید بسیار شیک و مدرن باشد. لابی محیطی است برای انتظار، به همین دلیل باید مبلمانی که در این قسمت قرا می‌گیرد بسیار راحت باشد. در انتخاب مبل برای هتل، باید خاص بودن فضای لابی در نظر گرفته شود.

         می‌توان از گلدان‌ها و گیاه‌های زیبا برای جذابیت بیشتر لابی در کنار مبلمان استفاده کرد. در لابی استفاده از یک کاناپه در وسط و دو مبل در اطراف کاناپه به صورتی که روبه روی هم باشند بسیار رایج است. در لابی از مبلمان رسمی نیز می‌توان استفاده کرد. چون دیدارهای مهمانان با مهمانانشان، در این فضا صورت می‌گیرد و ممکن است این دیدار یک دیدار رسمی باشد.

      • اتاق‌های هتل

      • مهمان‌های هتل سلیقه‌های متفاوتی دارند. علاوه بر این هر کسی می‌خواهد وقتی از خانه خارج می‌شود و به یک هتل می‌رود، با فضایی متفاوت از خانه مواجه شود.
      • رنگ در اتاق‌ها بسیار مهم است، می‌تواند حس آرامش، سرزنذگی و ... را در مهمانان ایجاد کند. یک اتاق علاوه آن که نباید زیاد شلوغ باشد، باید امکانات کامل را داشته باشد.

        دکوراسیون اتاق هتل و چیدمان مبل برای هتل باید به گونه‌ای باشد که مهمانان را شگفت زده کند و دلپذیر و راحت نیز باشد. ممکن است خودتان تجربه کرده باشید (یا از دوستانتان شنیده باشید)، که یک هتل به اندازه‌ای خوب بوده که ترجیح می‌داده‌اید به جای رفتن به مکان‌های تفریحی و زیبای شهر‎، در اتاق بمانید.

        در اتاق‌های تک نفره عمدتا یک مبل در کنار تخت برای استراحت و مطالعه قرار داده می‌شود. همانطور که در نکات قبلی برای انتخاب مبل برای هتل گفته شد، این مبل‌ها باید سبک و با دوام باشد و امکان لکه گیری و شستشو مبل نیز وجود باشند. در اتاق‌ها باید از مبل راحتی استفاده کرد و جنس روی مبل باید ضد حساسیت نیز باشد. تعداد مبل‌ها در هر اتاق با توجه به ظرفیت اتاق انتخاب می‌شود.

         اگر اتاق رو به استخر و یا باغ و جنگل است می‌توانید از مبلمان روستایی استفاده کنید، که جنس آن عموما از حصیر، چوب، بامبو و یا پارچه‌هایی با بافت سنتی است. استفاده از این مبل برای هتل حس خوبی را در مهمانان ایجاد می‌کند. می‌توان برای هماهنگی و ست شدن مبل با تخت از یک کوسن کوچک و هم طرح با رو تختی استفاده کرد.

        استفاده از مبل تخت خواب شو در اتاق‌ها

         در هتل‌های کوچکتر و یا اتاق‌هایی با تعداد تخت زیاد، انتخاب مبل برای هتل می‌تواند متفاوت باشد. اگر هتل کوچکی دارید که با کمبود فضا مواجه است و یا می‌خواهید با هزینه‌ای کمتر در اتاق‌های بزرگ، مهمانان از مبل و تخت بهره ببرند، می‌توانید از کاربرد مبل تخت خواب شو استفاده کنید. استفاده از مبل تختخواب شو به عنوان مبل برای هتل، این امکان را به مهمانان پر جمعیت می‌دهد که در روز بتوانند برای دور هم نشستن و لذت بردن از جمع از مبل استفاده کنند و در شب آنها را باز کرده و از ویژگی تخت آن استفاده کنند. در این گونه اتاق‌ها عمدتا دو تخت دو نفره در دو اتاق قرار داده می‌شود و برای تعداد بیشتر افراد، به اندازه مناسب مبل تخت خواب شو در فضای نشینمن اتاق قرار داده می‌شود.
      •  سخن آخر
      • طراحی دکوراسیون هتل‌ها تاثیر بسیار زیادی در جذب مشتری دارد، که یکی از موارد مهم دکوراسیون و زیبا سازی هتل، انتخاب مبل برای هتل با رعایت اصول و نکات آن است. پس برای انتخاب مبل، حتما مطالعه و مشورت لازم را داشته باشید تا هتل شما به یک مکان فوق العاده راحت و زیبا برای مهمانان شما تبدیل شود.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مبلمان تختخوابشو مبلینت

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

مبل تختخوابشو، تخت کم جا، نیم ست مبل اداری، مبل راحتی، کاناپه راحتی، مبل هتلی، مبلمان تختشو، مبل بیمارستانی، صندلی همراه بیمار تختشو، تخت کمجا تاشو دیواری، صندلی بیمارستانی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات