دی جی پرینت

چاپ دیجیتال, چاپ کاتالوگ, چاپ لیبل

چاپ دیجیتال

دی جی پرینت برای بیش از ۱۵ سال به ۲۰،۰۰۰ مشتری خدمات چاپ دیجیتال وتبلیغاتی ارائه داده است. چاپ دیجیتال با کیفیت بالا، کارشناسان طراحی گرافیک و قیمت گذاری مقرون به صرفه، سؤال واقعی این است: “چرا با ما چاپ دیجیتال نمی کنید؟”

مشخصات

شرکت سازنده :
دی جی پرینت
کشور سازنده :
ایران
با کیفیت :
چاپ 2400 دی پی آی
قیمت محصول
قیمت هر عدد :
از 10 تا 100,000,000,000 ریال
قیت همکار / عمده فروشی :
استعلام قیمت
حداقل مقدار سفارش :
0 عدد
تاریخ به روزرسانی قیمت :
18 شهريور 1397

توضیحات خدمت

چاپ دیجیتال :

چاپ دیجیتال به روش چاپ از یک تصویر مبتنی بر دیجیتال به طور مستقیمبر روی رسانه های مختلف اشاره می کند. چاپ دیجیتال معمولا به چاپ حرفه ای اشاره دارد که در آن کارهای چاپی دسکتاپ و سایر منابع دیجیتال با استفاده از دستگاه های صنعتی با حجم بالا چاپ می شوند. چاپ دیجیتال هزینه بیشتری برای هر صفحه از روشهای چاپی سنتی افست دارد، اما این قیمت معمولا با اجتناب از هزینه تمام مراحل فنی مورد نیاز برای چاپ صفحات چاپ شده است. این همچنین اجازه می دهد تا برای تقاضای چاپ، زمان  کوتاه و حتی تغییر تصویر (داده های متغیر) مورد استفاده برای هر چاپ داشته باشید. صرفه جویی در نیروی کار و توانایی در حال افزایش فشرده سازی چاپ دیجیتال به این معنی است که چاپ دیجیتال به نقطه ای می رسد که بتواند تکنولوژی چاپ افست را برای تولید چاپ های بزرگتر چندین هزار صفحه با قیمت پایین مطابقت دهد یا جایگزین کند. 

بزرگترین تفاوت بین چاپ دیجیتال و روش های سنتی مانند لیتوگرافی، فلکسوگرافی،زینک است که نیازی به جایگزینی صفحات چاپ درچاپ دیجیتال نیست، در حالیکه در چاپ آنالوگ صفحات بارها جایگزین می شوند. در هنگام استفاده از چاپ دیجیتال، زمان سریعتر و هزینه های پایین تر منجر می شود، رایج ترین روش ها عبارتند از پرینتر جوهر افشان یا لیزری که رنگدانه یا تونر را بر روی انواع مختلفی از بسترها شامل کاغذ، کاغذ عکس، بوم، شیشه، فلز، سنگ مرمر و سایر مواد ذخیره می کند.

در بسیاری از فرایندها، جوهر یا تونر زیرساخت را نفوذ نمی کند، همانند جوهر معمولی، اما یک لایه نازک روی سطح ایجاد می کند که ممکن است با استفاده از یک فریزر با فرایند حرارت (تونر) یا UV فرآیند پخت (جوهر).

چاپ دیجیتال با استفاده از یک فایل تصویر کامپیوتری به طور مستقیم به چاپگر چاپ دیجیتال به عنوان خروجی نهایی چاپ می شود. این از تکنولوژی تصحیح دیجیتال از کداک، 3M و دیگر تولید کنندگان اصلی، با هنرمندان و سایر چاپگرها تلاش می کند تا این ماشین های تصفیه اختصاصی برای چاپ دیجیتال زیبا را تطبیق دهند. آزمایش با بسیاری از این نوع پرینترها بود که قابل توجه ترین چاپگر IRIS بود که در ابتدا توسط برنامه نویس دیوید کونز برای چاپ هنرهای زیبا طراحی شده بود و برای کار هنری گراهام ناش در شرکت چاپش نش در سال 1991 به کار خود ادامه داد.  در ابتدا این پرینترها به مقالات براق محدود بود، اما چاپگر IRIS Graphics اجازه استفاده از مقالات مختلفی از جمله رسانه های سنتی و غیر سنتی را داد. چاپگر IRIS برای سالهای زیادی استاندارد چاپ دیجیتال هنرهای زیبا بوده و هنوز هم در حال استفاده است اما امروزه از چاپگرهای بزرگ دیگر از تولیدکنندگان دیگر مانند اپسون و HP استفاده شده است که جوهرهای بایگانی (رنگدانه) بر اساس، و همچنین جوهر مبتنی بر حلال جدید) و زیر ساخت های بایگانی به طور خاص برای چاپ هنرهای زیبا طراحی شده است. 

زیربنای چاپ دیجیتال با هنرهای زیبا شامل مقالات هنری سنتی از قبیل Rives BFK، آبرنگ کاغذ آبرنگ، بوم درمان شده و درمان نشده، زیر ساخت های آزمایشی (مانند فلز و پلاستیک) و پارچه است.

چاپ دیجیتال همچنین امکان خروجی هنر دیجیتال تمامی انواع را به عنوان قطعات به پایان رسیده و یا به عنوان یک عنصر در یک قطعه هنری دیگر اجازه می دهد. هنرمندان تجربی اغلب بافت و یا رسانه های دیگر را به سطح چاپ نهایی اضافه می کنند و یا از آن به عنوان بخشی از کار رسانه های مخلوط استفاده می کنند. بسیاری از شرایط برای این فرآیند در طول سالها استفاده شده است، از جمله "digigraph" و "giclée". هزاران فروشگاه چاپی و چاپگرهای دیجیتال در حال حاضر به نقاشان، عکاسان و هنرمندان دیجیتال در سراسر جهان خدمات ارائه می دهند.

برای سفارش و اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید https://bit.ly/2QfuvBt

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دی جی پرینت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

چاپ دیجیتال، چاپ کاتالوگ، چاپ لیبل، سررسید، ساک دستی، چاپ بروشور، چاپ آلبوم، چاپ کتاب، چاپ کارت ویزیت

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی خدمات