discus center

فروش ماهی دیسکوس, مالزی, کلی

نگهداری ماهی دیسکوس

 توصیه های کلی.
1- تعداد مناسب برای خرید: بهینه ترین تعداد خرید دیسکاس حداقل 3 عدد میباشد زیرا اگر یک ماهی خریداری شود به علت نبود نمونه دیگر برای مقایسه ممکن است افراد تازه کار تا مراحل خطرناک رشد یک بیماری در ماهی متوجه ان نشوند. و اگر دیسکاس در یک مخزن عمومی همراه با ماهیان دیگر نگهداری شود در اکثر مواقع آخرین ماهی خواهد بود که اجازه نزدیک شدن به غذا را پیدا میکند وباعث ضعیف شدن ماهی میشود.
اگر 2 عدد خریداری شود چون دیسکاس همانند دیگر ماهیان خانواده سیچلاید قلمرو طلب میباشد حتی اگر 2 ماهی از نظر اندازه کاملاً یکسان انتخاب شوند به زودی یکی به عنوان ماهی قالب بر دیگری تسلط پیدا میکند وبه مرور باعث ظعیف شدن ماهی دیگر میشود. که با نگهداری حداقل 3 دیسکاس این مشکلات برطرف میشود.

2- اگر قصد ایجاد گله برای تکثیر را دارید بجای خرید تک تک و جمع آوری از فروشگاه های متفاوت( به علت عادت داشتن ماهی ها به رژیم های غذایی مختلف بسیار مشکل ساز خواهد بود) بهتر است از وارد کننده تاریخ ورود دیسکاس های جدید را بپرسید و به هنگام ورود ماهی ها از فرودگاه به انبار در آنجا حاظر باشید اقدام به خرید کنید و اعمال ریکاوری را خودتان به صورت کامل در منزل انجام دهید.( البته به علت رفتار بسیار بسیار دوستانه فروشندگان مذبور این کار به سختی امکان پذیر است )
3- از خرید دیسکاس های معروف به یک اینچی برای ایجاد گله خودداری کنید زیرا در این موقع یکی از حساس ترین مراحل رشد ماهی میباشد ودر صورت صرف نکردن وقت کافی به امر تغذیه مولدین قوی از انها بدست نخواهد امد. بهترین اندازه بر طبق تجربه 2-3 اینچ میباشد در این سایز دیسکس بسیار فعال بوده و بزودی به شرایط مخزن شما عادت میکند. در ضمن از خرید دیسکاسهای کاملا بالغ و یا پیر برای ایجاد جفت مولد اکیدا خودداری کنید به علت عادت داشتن به روش پرورش دهنده قبلی و رژیم غذای ان همچنین شرایط مخزن های قبلی برای شما بسیار دردسر ساز خواهند شد.
4- چهل روز قرنطینه فراموش نشود.
5- از فروشگاهی خرید کنید که همیشه مخزنی مجزا و مخصوص برای نگهداری دیسکاس دارد .
6- از مخزن های دارای ماسه کمتر دیسکس خرید کنید چون ماسه تمیز و ضدعفونی نشده در کف مخازن فروشگاهها از جمله عوامل انتقال بیماری به مخزن شماست باید قبل از ریختن ماهیان جدید در مخزن حتما ماسه قدیمی را شستشو و ضد عفونی کرد .
7- از مخازنی که ماهیان خانواده گلدفیش همراه با دیسکس نگهداری میشود هرگز خرید نکنید زیرا اکثر گلدفیشها حامل باکتریها و انگل های دستگاه گوارش هستند که برای خود انها مشکلی بوجود نمیاورد بلکه چون این خانواده گیاهخوار هستند در هضم غذا به انها کمک میکند ولی برای دیسکوس که به بیماریهای گوارشی حساس است مشکل ساز خواهد بود.
8-از نگهداری دیسکاس با کت فیش (لجن خوار) تا انجا که میتوانید خودداری کنید مخصوصا کت فیشهای بزرگ.
9- بسیاری از بیماری ها و ناهنجاری های ماهیان از نظر ژنتیکی قابل انتقال به نسل بعدی نیستند در چنین مواردی اگر ماهی بسیار مورد پسند شما از نظر رنگبندی بود بدون مشگل میتوان از انها در مولدگیری استفاده کنید.
برای اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید09122508407

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

discus center

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

فروش ماهی دیسکوس، مالزی، کلی، جزیئ، فروش غذاهای تخصصی دیسکوس، اموزش تکثیر ماهی دیسکوس، اموزش درمان ماهی دیسکوس، اموزش نگهداری ماهی دیسکوس، درمان بیماری انگل رودهای، درمان بیماری پلیگ یا طاعون دیسکوس، درمان انگل اب ششی دیسکوس، درمان قارچ ماهی دیسکوس

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات