ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

چگونه فایل های پاک شده از روی کامپیوتر را بازگردانیم ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

حتما برای شما هم این اتفاق افتاده است که به صورت ناخواسته و باورنکردنی اطلاعاتتان از روی حافظه جانبی کامپیوترتان پاک شود و یا بعد از پاک کردن مدتی بعد به آنها نیاز داشته باشید. تنها راه حل بازگرداندن اطلاعات و فایل های پاک شده استفاده از نرم افزارهای ریکاوری می باشد. در این مقاله به اینکه چگونه فایل های پاک شده از روی کامپیوتر را بازگردانیم ؟ می پردازیم.

معرفی نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده یا فرمت شده

همان طور هم که گفته شد برای بازیابی فایل های پاک شده یا فرمت شده از روی کامپیوتر به یک نرم افزار ریکاوری نیازمندیم که از کارامدترین و امن ترین آنها نرم افزار icare data recovery را می توان معرفی نمود. این نرم افزار حدود 80% و حتی بیشتر اطلاعات از بین رفته را زنده می کند و علاوه برهمه این ها کم حجم و قابل دانلود هم می باشد.

شیوه کار با نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده یا فرمت شده

شیوه کار با این نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده یا فرمت شده به شرح زیر می باشد:

 در ابتدا از منوی اصلی گزینه Advanced File Recovery را انتخاب می کنیم.

سپس درایو موردنظر را انتخاب  و  دکمه Recover را فشار می دهیم.

پس از اقدامات فوق، صفحه ای زیر را مشاهده خواهید نمود:

هنگام جست و جو  ممکن است در صفحه ی بالا چندین خط ایجاد شود(partition1, partition2, partition3) که  از حجم نوشته شده مقابل size پارتیشن بازیابی شده که  حاوی اطلاعات بیشتری می باشد را می توان شناسایی کرد و برای استفاده ی بهتر تنها  فایل های اطلاعاتی همان پارتیشن را ذخیره کرد که برای این منظور، مربع  مقابل پارتیشن موردنظر را انتخاب کرده و دکمه Show File را تیک می زنیم تا نرم افزار شروع به آنالیز فایل ها کند.

و پس از آنالیز فایل ها ب صورت زیر نمایش داده می شوند.

با انتخاب کردن یک فایل از سمت چپ، محتوای داخل آن در سمت راست نشان  داده می شود.

در پایان هم با  کلیک روی Save File و انتخاب مسیر, فایل های دلخواه خود را بر روی سیستم عامل کامپیوتر  ذخیره کنید. که با توجه  حجم فایل ها امکان دارد تا حد زیادی طول بکشد و حتی گاهی از یک فلش ۲ گیگابایتی، تا ۴ گیگابایت (اطلاعات سابق) اطلاعات بازیابی می شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات