ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

آموزش بروزرسانی تبلت های اندروید و IOS

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

از مهم ترین مسایلی که کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی و هم چنین تبلت های اندرویدی با آن مواجه هستند به روز کردن اندروید آنهاست. این که چگونه و به چه صورت می توانند اندروید خود را آپدیت کنند سوالی که برای اکثر کاربران وجود دارد. در این جا دلیل این به روزرسانی برای تبلت ها و گوشی ها را برای شما بیان می کنیم و هم چنین یکی از روش های به روزرسانی را هم آموزش می دهیم.

دلیل به روزرسانی تبلت های اندرویدی

تبلت های امروزی از لحاظ نرم افزاری به دو دسته سیستم عامل اندروید که توسط گوگل ساخته شده و پشتیبانی می شود و سیستم عامل IOS که توسط شرکت اپل ساخته و حمایت می شود وجود دارند.

همانطور که می دانید این کمپانی ها برای بهبود رابط کاربری و عملکرد دستگاه ها هرچند وقت یک بار بروزرسانی هایی چه در حجم کم و با تغییرات کوچک و چه با حجم بالا و تغییرات اساسی انجام می دهند تا سیستم عاملی با کمترین اشکال را داشته باشیم دلیل دلیل به روزرسانی تبلت های اندرویدی هم همین می باشد. در این شرایط اگر محصولات این دو شرکت را داشته باشید می توانید آن را از لحاظ نرم افزاری (اگر از لحاظ سخت افرازی هم توان اجرا داشته باشد) در کمترین زمان بروز کنید.

آموزش به روزرسانی تبلت های اندرویدی

خوب اگر شما از محصولات اندرویدی استفاده می کنید مانند تبلت، بروزرسانی به دو بخش دسته بندی می شود. دسته اول محصولات گوگل می باشند که اندروید خالص را ارائه می کنند مانند نکسوس 5 و یا 7 و دسته دوم محصولات کمپانی های دیگر که با رابط کاربری خود، این سیستم عامل محبوب را بروزرسانی خواهند کرد. به همین علت معمولا با اختلاف زمان زیاد می توانید آخرین ورژن را داشته باشید و یا گاهی اصلا شرکت های مذکور این کار را انجام نمی دهند و محصول شما را با همان ورژن اندرویدی که خریداری کردید تنها می گذارند.

در آموزش به روزرسانی تبلت های اندرویدی، برای اطلاع از این موضوع می توانید محصولات خود را از مسیر زیر بروز کنید:

Settings > About Phone > Softwar Update

امیدوار هستیم که شما هم بتوانید از آخرین ورژن های اندروید خود استفاده کنید و نظراتتان را درباره آن برای ما بنویسید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات