ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

بهترین صندوق فروشگاهی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

برای خرید صندوق فروشگاهی این مهم است که برخی از بهترین صندوق فروشگاهی های بازار را بشناسید به همین خاطر مقاله ای در خصوص معرفی بهترین صندوق فروشگاهی آماده کرده ایم تا قبل از خرید آشنایی با این صندوق فروش ها داشته باشید. هم چنین می توانید مقاله ی بهترین مارک صندوق فروشگاهی را هم مطالعه کنید.

صندوق فروشگاهی چیست؟

در پاسخ به سوال صندوق فروشگاهی چیست باید بگوییم که یک کامپیوتر به همراه نرم افزار برای طبقه بندی امور مربوط فروش و انبار می باشد که در مدل های متنوع جهت مصارف گوناگون در دسترس است

معرفی انواع صندوق فروشگاهی ها

برای معرفی کامل انواع صندوق فروشگاهی می توانید به مقاله صندوق فروشگاهی چیست و انواع صندوق فروشگاهی مراجعه کنید اما به طور کلی تنوعی که در انواع صندوق فروشگاهی وجود دارد به دلیل نوع محیط کاربری و صنف کاری است که قرار است در آن استفاده شود.

بهترین صندوق فروشگاهی

 بیشتر صندوق فروشگاهی های جدید بازار دارای طراحی زیبا و شیکی هستند. همان طور هم که در مقاله های قبل قسمت آموزش ماشین های اداری گفته شد می دانیم که از صندوق فروشگاهی برای ثبت اطلاعات خرید و فروش روزانه، نگهداری هزینه و موجودی کالا در یک واحد شغلی استفاده می شود.

برخی از بهترین صندوق فروشگاهی ها را در ادامه برای شما آورده ایم :

صندوق فروشگاهی پوزبانک POSBank Anyshop E2 Q3

صندوق فروشگاهی  POSBank Anyshop E2 Q3 یکی از زیباترین و پرفروش ترین صندوق فروشگاهی در گروه anyshop می باشد. منحصر به فرد بودن زیبایی صندوق فروشگاهیAnyshop  E2 Q3 باعث شده است که از آن بیشتر در برندهای معتبر استفاده شود.

برای معرفی صندوق فروشگاهی POSBank E2 Q3  می توان به کارایی آن اشاره کرد که مناسب برای تمامی فروشگاه های بزرگ و کوچک است.

صندوق فروشگاهی POSBank IMPREX PRIME

صندوق فروشگاهی POSBank IMPREX PRIME از به روزترین صندوق فروشگاهی های بازار به شمار می رود دلیل آن هم تکنولوژی و قابلیت هایی است که دارد. در ادامه معرفی صندوق فروشگاهی POSBank IMPREX PRIME  می توان گفت که خرید صندوق فروشگاهی پوزبانک MPREX PRIME برای تمامی فروشگاه های کوچک و بزرگ توصیه می شود.

صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop Pro D25

صندوق فروشگاهی  POSBank Anyshop Pro D25 از پرفروش ترین صندوق فروشگاهی های بازار به شمار می رود دلیل آن هم قابلیت هایی است که  در ادامه برای شما شرح خواهیم داد. در صندوق فروشگاهی  Anyshop Pro D25 مادربورد صنعتی بدون فن وجود دارد که باعث شده است عمر مفید این صندوق فروشگاهی به 7سال برسد.

برای معرفی صندوق فروشگاهی POSBank BLUO D25  می توان به کارایی آن اشاره کرد که مناسب برای تمامی فروشگاه های بزرگ و کوچک است.

صندوق فروشگاهی POSBank Anyshop E2

صندوق فروشگاهی  POSBank Anyshop E2 از سری صندوق فروشگاهی های Fanless می باشد که با ظاهری زیبا و مقاوم مناسب برای انواع فروشگاه های کوچک و بزرگ است.این صندوق فروشگاهی محصول 2014 کره جنوبی می باشد که دارای سیستم تهویه هوای پیشرفته از نوع بدون صدا می باشد.

برای معرفی صندوق فروشگاهی Anyshop E2 باید گفت که بسیار کم حجم، سبک و در عین حال قوی است و هارد آن را به آسانی می توان عوض کرد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات