ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

راهنمای خرید صندوق فروشگاهی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

صندوق فروشگاهی از زمان های قدیم در مغازه‌های بزرگ و فروشگاه‌ ها وجود داشت البته از نوع آهنی. در مدل های قدیمی پول‌ها داخل مخزنی قرار می گرفت و هنگام باز شدن صدای زنگ می داد اما در صندوق فروشگاهی های جدید هم طراحی مدرن تری دارند و هم قابلیت ها و امکانات بسیاری دارند.

در سری جدید از صندوق فروشگاهی های نسخه دیجیتال استفاده می شود که مدل های بسیاری از آن در بازار وجود دارد به همین خاطر توصیه می کنیم قبل از انتخاب مدل مقاله ما تحت عنوان راهنمای خرید صندوق فروشگاهی را مطالعه کنید.

راهنمای خرید صندوق فروشگاهی

مهم ترین معیار برای خرید صندوق فروشگاهی نوع صنف موردنظر است. برخی از اصناف مختلفی که از دستگاه صندوق فروشگاهی استفاده می کنند عبارتند از : صندوق فروشگاهی سوپرمارکت، صندوق فروشگاهی داروخانه، صندوق فروشگاهی رستوران و انواع صندوق فروشگاهی ها.

مدل های صندوق فروشگاهی دیجیتال طراحی زیبا و مدرنی دارد به همین خاطر است که اکثر رستوران ها، فست فود ها و سایر مکان های جوان پسند از آنها استفاده می کنند.

سعی کنید هنگام خرید صندوق فروشگاهی، مدلی را انتخاب کنیدکه قابلیت پشتیبان گیری از اطلاعات به وسیله usb را داشته باشد. این مورد برای اینکه مشکلی در حساب و کتاب شما پیش نیاید خیلی کمک می کند.

علاوه بر این قابلیت چاپ دخل و خرج اسناد در هر زمان که بخواهید را داشته بشد تا به خوبی تراز مالی‌ خود را مشخص کنید.

پیشنهاد دیگر ما به شما این است که اگر فروشگاه یا مغازه ای دارید که به طور مستقیم با مشتری در ارتباط هستید از پوز فروشگاهی استفاده کنید که مناسب برای این موارد است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات