ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

ویژگی های صندوق فروشگاهی مناسب سوپرمارکت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

همان طور که در مقاله صندوق فروشگاهی سوپرمارکت گفته شد برای فروشگاه ها و سوپرمارکت ها از صندوق فروشگاهی دیجیتال فارسی نویس استفاده می شود. دلیل استفاده از این نوع صندوق فروش هم در مقاله صندوق فروشگاهی سوپرمارکت گفته شد. حال به بررسی ویژگی های صندوق فروشگاهی برای سوپرمارکت ها می پردازیم.

ویژگی های صندوق فروشگاهی مناسب سوپرمارکت

صندوق فروشگاهی های جدیدی که وارد بازار شده اند که در مقایسه با مدل های قدیمی آسان تر و روان تر می باشد. در تکنولوژی جدید، صندوق فروشگاهی های دیجیتال شامل یک نمایشگر بزرگ با صفحه لمسی  هستند تا  اقلام درخواستی روی آن رصد شود و بتوان به صورت دستی روی آن کلیک کرد. حذف و اضافه کالا در صندوق فروشگاهی مخصوص سوپرمارکت به سرعت انجام می‌‌شود. بانک اطلاعاتی آنها نامحدود است و قابلیت انبار گردانی هم دارد. هم چنین طراحی مدرن و زیباتری هم در مقایسه با سری قبل صندوق فروشگاهی ها دارند.

توصیه می‌شود هنگام خرید صندوق فروشگاهی برای سوپرمارکت مدلی را انتخاب کنید که قابلیت پشتیبان گیری اطلاعات با USB را داشته باشند و پرینت فایل دخل و خرج در پایان روز، هفته، ماه و سال بتواند به خوبی تراز مالی‌ را مشخص کند و نمایش دهد.

علاوه بر سوپرمارکت ها بیشتر فروشگاه ها مانند فروشگاه های پوشاک، رستوران ها و فست فود ها معمولاً یکی از آنها را دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 73027-021 تماس بگیرید تا قبل از خرید صندوق فروشگاهی انتخاب مناسب تری انجام دهید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات