ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

صندوق فروشگاهی سوپرمارکت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

از جمله تجهیزات فروشگاهی لازم برای سوپرمارکت ها، دستگاه صندوق فروشگاهی یا پوز فروشگاهی می باشد. در مقاله های صندوق فروشگاهی رستورانی و صندوق فروشگاهی داروخانه به بررسی مناسب ترین صندوق فروشگاهی برای رستوران، فست فود و داروخانه پرداختیم حال صندوق فروش سوپرمارکت را بررسی می کنیم.

صندوق فروشگاهی سوپرمارکت

به طور کلی برای فروشگاه ها و سوپرمارکت ها از صندوق فروشگاهی دیجیتال فارسی نویس استفاده می شود. دلیل آن هم این است که این صنف چون اجناس زیادی دارند و باید سریع فاکتور مشتری صادر شود تا سرعت فروش بالا برود .

صندوق فروشگاهی های فارسی نویس دیجیتال کاملا فارسی هستند و قابلیت خرید و فروش انبار دارند. از جمله قابلیت هایی که می توانند داشته باشند اتصال به کشوپول، بارکدخوان و فیش پرینتر می باشد.

جهت بررسی ویژگی های صندوق فروشگاهی برای سوپرمارکت  ها می توانید به مقاله ویژگی های صندوق فروشگاهی مناسب سوپرمارکت مراجعه کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات