ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

ویژگی های صندوق فروشگاهی داروخانه ای

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

طبق مطالب گفته شده در مقاله صندوق فروشگاهی داروخانه گفته شد صندوق فروشگاهی در داروخانه ابزاری برای فروش انواع اجناس می باشد که برای داروخانه ها از صندوق فروشگاهی عددنویس استفاده می شود.

حال به بررسی ویژگی های صندوق فروشگاهی برای داروخانه ها می پردازیم:

ویژگی های صندوق فروشگاهی داروخانه ای

مناسب ترین صندوق فروشگاهی برای داروخانه دستگاه صندوق فروشگاهی عدد نویس می باشد. این نوع صندوق فروشگاهی داروخانه دارای کشوی پول، فیش پرینتر داخلی و ماشین حساب می باشد. دلیل انتخاب صندوق فروشگاهی عددنویس برای صندوق فروشگاهی داروخانه گزارش گیری به صورت روزانه می باشد.

از قابلیت های مهم دستگاه صندوق فروشگاهی داروخانه این است که آخر شب تمامی فیش های پرینت گرفته و داده شده به مشتری را جمع می زند و شما میتوانید مجموع پرینت فروش آخرشب را از صندوق فروشگاهی بگیرید.

این صندوق فروشگاهی ها در مقایسه با صندوق فروشگاهی های فارسی نویس ارزان تر هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره صندوق فروشگاهی ها می توانید به مقاله های صندوق فروشگاهی چیست و انواع صندوق فروشگاهی مراجعه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره قبل از خرید صندوق فروشگاهی داروخانه ای می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات