ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

پرینتر سوزنی مادیران

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در معرفی پرینتر سوزنی مادیران باید گفت که در انواع پرینتر بانكی، پرینتر سوزنی با 9پین، پرینتر سوزنی با 18پین و پرینتر سوزنی با 24 پین موجود هستند که هم كیفیت مطلوبی دارند و هم از سرعت چاپ مناسب و خوبی برخوردار می باشند.این پرینترهای سوزنی که با گارانتی مادیران هستند امکان فارسی سازی با حروف های گوناگون برای چاپ چك، بلیت، دفترچه‌های بانكی، پاسپورت، انواع قبض، انواع فرم‌ها و فیش‌های بانكی و اوراق بهادار می باشد.

پرینتر سوزنی مادیران

پرینتر سوزنی هم از گروه پرینترها می باشد اما با یک تکنولوژی متفاوت. این تکنولوژی متفاوت با استفاده از سوزن می باشد که حین کار نقطه هایی را روی کاغذ ایجاد میکند. این نقطه های روی کاغذ حروف و اعداد را در چاپگر سوزنی ایجاد می کنند.

پرینترهای سوزنی بیشتر در بانک ها ، فروشگاه ها و داروخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این سری از چاپگرها عمر زیادی دارند و مواد مصرفی آنها هزینه بسیار کمی در مقایسه با پرینترهای لیزری و پرینتر های جوهرافشان دارد. بنابراین از نظر اقتصادی خرید آن مقرون به صرفه استو.

از جمله برندهای محبوب و مورد اعتماد در زمینه پرینترهای سوزنی اپسون، اچ پی و الیویتی می باشد که در ایران شرکت هایی از قبیل شرکت مادیران نمایندگی اصلی این برندها را به عهده دارد. لازم به ذکر است که شرکت ایده برتر پارسیان به عنوان نمایندگی مادیران در فروش پرینترهای سوزنی با برندهای ذکر شده دارای امتیاز می باشد و مجوز لازم از طرف خود این شرکت را دارد.

دیدگاه مادیران درباره پرینتر سوزنی

به نقل از خود مادیران : پرینتر سوزنی نوعی چاپگر کامپیوتری است که با استفاده از حرکت بالا و پایین یا عقب و جلو، سوزنی که روی سر آن پارچه آغشته به جوهر وجود دارد را به روی کاغذ می زند. این نقطه های پیاپی و متمادین موجب به وجود آمدن حروف و اعداد می شود. این چاپگرها بیشتر در بانک ها و صندوق های فروش مورد استفاده قرار می گیرد. بد نیست بدانید که در چاپگر دستگاه های خود پرداز هم از تکنولوژی چاپگر سوزنی استفاده می شود. الیوتی و اپسون از پیشروان صنعت تولید پرینترهای سوزنی در دنیا هستند. 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات