ایده برتر پارسیان

پرینتر لیزری, پرینتر جوهر افشان, اسکنر

خرید پرینتر لیزری رنگی یا سیاه و سفید ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تنوعی که در پرینترهای موجود در بازار وجود دارد. انتخاب اینکه پرینتر موردنظر رنگی باشد یا سیاه و سفید کاری دشوار شده است. به همین دلیل تصمیم به ایجاد پرسش و پاسخ هایی در زمینه خرید پرینتر رنگی یا سیاه و سفید کرده ایم.

راهنمایی خرید پرینتر لیزری

فرض کنید وارد یک مغازه فروش قطعات کامپیوتر شده اید و می خواهید یک پرینتر لیزری بخرید! پرینتر لیزری رنگی انتخاب می کنید یا پرینتر لیزری سیاه و سفید ؟

پرینتر لیزری رنگی مناسب برای چاپ عکس و متون رنگی است که از کارتریج یا تونر CMYK استفاده می کند و پرینتر لیزری مشکی یا پرینتر لیزری سیاه و سفید هم ارزان تر از پرینتر لیزری رنگی است و هم اینکه مناسب برای کارهای شخصی،دانشگاهی و در کل امور کوچک می باشد.در ادامه سعی شده است تا چند نمونه از سوال هایی که در این زمینه مطرح شده است را با شما در میان بگذاریم:

پرینتر لیزری سیاه سفید یا رنگی

سلام به همه
پرینتر لیزری سیاه سفید یا رنگی و چرا ؟
دوستان برای کاربرد شخصی و دانشگاهی می خوام بادوام باشه و گارانتی معتبر و البته قیمت مناسب!

ایده برتر :

با توجه به اینکه شما برای مصارف شخصی و دانشگاهی لازم دارید چاپگر لیزری برای شما بهترین گزینه است اما در مورد اینکه رنگی بهتر است یا سیاه و سفید باید گفت که اگر چاپ رنگی برای شما در اولویت قرار دارد و نیاز دارید که بیشتر اسناد خود را رنگی پرینت بگیرید پرینتر لیزری رنگی و در غیر این صورت پرینتر لیزری سیاه و سفید.

راهنمایی در مورد خرید پرینتر 3 کاره یا 4 کاره!!

یک پرینتر میخوام که دیگه تا حد ممکن از شر شارژ کارتریج راحت بشم.

برای استفاده تو خونه میخوام.به طور خیلی معمولی عکس بزنم,نوشته پرینت بگیرم, کپی کنم...

ایده برتر :

با تراکم 5%، کارتریج رنگی حدود 2000 برگ چاپ میکنه اما کیفیت چاپ پرینتر لیزری بیشتر در حد معمول است که برای افرادی که توقع بالایی از چاپ رنگی دارند مناسب نیست حتی اگر میزان چاپ رنگی مدنظر آنها کم باشد. در مورد اینکه چاپگر سه کاره بهتر است یا چاپگر چهار کاره می توانید از مشاوران ما کمک بگیرید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ایده برتر پارسیان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پرینتر لیزری، پرینتر جوهر افشان، اسکنر، پرینتر چاپ کارت، دستگاه فتوکپی، فیش پرینتر، کاغذ خرد کن، کاغذ خردکن، ویدئو پروژکتور، دیتا ویدئو پروژکتور، دیتا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، صندوق فروشگاهی، بارکد خوان ، دوربین مداربسته، دوربین مدار بسته

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات